ehh...wat precies? want als het de OP betreft...dat is de oude OP van topic #1, dat was gebaseerd op Homey. Als dat boven je pet gaat is Homey wellicht niet de makkelijkste optie.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:59 schreef piere het volgende:
Thread gevonden! Gaat me hier wel ver boven mijn pet hoor.
Dat homey en alles lukt me nog wel maar het YAML door AI gooien en superuitgebreide dashboards maken (nog) nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ehh...wat precies? want als het de OP betreft...dat is de oude OP van topic #1, dat was gebaseerd op Homey. Als dat boven je pet gaat is Homey wellicht niet de makkelijkste optie.
Maar dat YAML gebruik je niet, want de GUI voorziet in vrijwel alles. Het is niet zo dat je in het begin al echt heel erg de diepte in gaat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:29 schreef piere het volgende:
[..]
Dat homey en alles lukt me nog wel maar het YAML door AI gooien en superuitgebreide dashboards maken (nog) niet
En zelfs bij dat punt moet ik nog komen. Ik heb nu een Hue bridge pro met wat lampen erop (huidige huis) maar verhuis ergens in april en wil daar meer smarthome gaan worden en mijn energie meten, in de gaten houden en zo tweaken dat ik minder en goedkopere stroom gebruik. Zit dus te denken aan de Homey pro maar is dat uberhaupt wel handig als je de Hue bridge pro al hebt bv?quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat YAML gebruik je niet, want de GUI voorziet in vrijwel alles. Het is niet zo dat je in het begin al echt heel erg de diepte in gaat.
Ah ik lees het al, het is idd wel handig om erbij te hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:30 schreef piere het volgende:
[..]
En zelfs bij dat punt moet ik nog komen. Ik heb nu een Hue bridge pro met wat lampen erop (huidige huis) maar verhuis ergens in april en wil daar meer smarthome gaan worden en mijn energie meten, in de gaten houden en zo tweaken dat ik minder en goedkopere stroom gebruik. Zit dus te denken aan de Homey pro maar is dat uberhaupt wel handig als je de Hue bridge pro al hebt bv?
Ehh, ik weet niet waarom het niet handig zou zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:30 schreef piere het volgende:
[..]
En zelfs bij dat punt moet ik nog komen. Ik heb nu een Hue bridge pro met wat lampen erop (huidige huis) maar verhuis ergens in april en wil daar meer smarthome gaan worden en mijn energie meten, in de gaten houden en zo tweaken dat ik minder en goedkopere stroom gebruik. Zit dus te denken aan de Homey pro maar is dat uberhaupt wel handig als je de Hue bridge pro al hebt bv?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |