Dan heb je ongetwijfeld de nodige extra kennis opgedaan over allerlei sporten, dat is sowieso leukquote:Op zondag 25 februari 2018 16:28 schreef Fietsertje70 het volgende:
Felagund bedankt! Het was de eerste keer dat ik meedeed aan de Nostradamus, weliswaar met wisselend resultaat maar ik vond het erg leuk om mee te doen. Ik heb me rotgegoogeld de afgelopen tweeënhalve week
Ik ben bang dat er over 4 jaar bitter weinig van over isquote:Op zondag 25 februari 2018 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld de nodige extra kennis opgedaan over allerlei sporten, dat is sowieso leuk
Gewoon af en toe eens in SPT buurtenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er over 4 jaar bitter weinig van over is
Dat zorgt wel weer voor een mooi Olympisch verhaal. Vier jaar geleden op een haar na het goud missen en dan nu toch het goud pakkenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel blij trouwens, na het goud vier jaar geleden op dramatische wijze mis te zijn gelopen
OWS / Sochi Nostradamus #3 Met de huldiging
Mijn enige interesses om te kijken zijn eigenlijk paardensport, schaatsen, Tour de France en Federer.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon af en toe eens in SPT buurten
Hij heeft wel het geluk dat Jan Modaal gediskwalificeerd is wegens afkijken van de antwoorden.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zorgt wel weer voor een mooi Olympisch verhaal. Vier jaar geleden op een haar na het goud missen en dan nu toch het goud pakkenDe NOS staat zo voor je deur. Die houden van dit soort verhalen.
Ja dat krijg je met die Onafhankelijke Users uit Rusland. Altijd weer valsspelenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft wel het geluk dat Jan Modaal gediskwalificeerd is wegens afkijken van de antwoorden.Anders was het 4 jaar later precies hetzelfde verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |