Ik ben ook voor het uitsterven van de hond trouwens (niet hont), ook kutbeestenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ben voor het uitsterven van mensen die niet van dieren houden, milieuvervuilers, Tokkie's die schijt hebben aan hun omgeving, baasjes die hun hont hele dagen in de tuin laten blaffen [daar hoor je niemand over] mensen die hun kinderen hele dagen laten gillen binnen en buiten [daar hoor je niemand over]
Mussen zijn er bijna niet meer omdat mensen bijna geen heggen meer als tuinafscheiding hebben maar schuttingen en hekjes. Heggen zijn ideale nestplaatsen voor mussen, niet coniferen en andere sierheesters. Hier bij het treinstation staan nog wel heggen en het wemelt er van de mussen!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 01:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet op zieke maar op jonge vogeltjes, waarom denk je dat bijna nergens meer een mus is te zien, of noem maar een soort, enkel nog kraaien en grote vogels.
Als er geen mensen zijn kunnen er ook nooit van die mooie heggen staan, het is om het even.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Teveel katten verstoort de fauna maar mensen zijn veruit de grootste verstoorders van flora en fauna, het is dus nogal scheinheilig om zo op katten af te geven
Nee dat is niet zo, in natuurlijkere gebieden zijn zat mussen. Het is in de woonwijken waar het aantal kleine vogeltjes sterk is afgenomen doordat er te weinig geschikte flora voor ze is.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er geen mensen zijn kunnen er ook nooit van die mooie heggen staan, het is om het even.
Kom jij er zo vaak dan, ik wel anders en zie er net zo min mussen als in de woonwijk, dus vertel mij meer van woonbeheer, vraag buurman sik die kan net zo goed liegen als ik?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:54 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, in natuurlijkere gebieden zijn zat mussen. Het is in de woonwijken waar het aantal kleine vogeltjes sterk is afgenomen doordat er te weinig geschikte flora voor ze is.
Ben al van kind af aan vogelspotter en vrijwilliger bij de vogelbescherming dus ik weet er wel wat van. Lees de materie van de vogelbescherming anders een keer.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kom jij er zo vaak dan, ik wel anders en zie er net zo min mussen als in de woonwijk, dus vertel mij meer van woonbeheer, vraag buurman sik die kan net zo goed liegen als ik?
Echt onzin, zoals ik al zei hier zitten wel 50 tot 100 mussen in de tuin. Ik woon in de natuur. We hebben ook nog een open kippenren, wat door het voer allerlei vogels aantrekt natuurlijk. En de kat vangt er maar sporadisch een. Wel veel muizen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kom jij er zo vaak dan, ik wel anders en zie er net zo min mussen als in de woonwijk, dus vertel mij meer van woonbeheer, vraag buurman sik die kan net zo goed liegen als ik?
Jep en Kuit zou wat zijn Psychiater of zo dacht ik ergens gelezen te hebben?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ben al van kind af aan vogelspotter en vrijwilliger bij de vogelbescherming dus ik weet er wel wat van. Lees de materie van de vogelbescherming anders een keer.
Op de camping waar ik zomers kom zijn heel veel mussen en andere kleine vogeltjes en veel dichte struiken en andere begroeiïng. Dat hebben ze nodig.
Logisch muizen die komen op het voer van de kippen af, evt zelfs ratten.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt onzin, zoals ik al zei hier zitten wel 50 tot 100 mussen in de tuin. Ik woon in de natuur. We hebben ook nog een open kippenren, wat door het voer allerlei vogels aantrekt natuurlijk. En de kat vangt er maar sporadisch een. Wel veel muizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |