Ik keek te laat naar je usernamequote:Op zondag 5 juni 2016 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, nee. Zeker Daley Blind hoeft er echt nooit meer in.
Zoet, Tete, Bruma, De Vrij, Willems, Strootman, Propper, Wijnaldum, Robben, Janssen en Depay.
Als je Bruma niet in de basis zet, terwijl hij een geweldig seizoen heeft gedraaid en ook in de interlands een hoog niveau haalt dan is dat toch wel erg lachwekkend.quote:
Vergeet Ierland niet en nog een zooi andere B en C-landen.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:46 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan Oostenrijk nou naar het Ek gaan![]()
![]()
![]()
Net als Polen
![]()
Wat een aids elftallen zijn dat joh. Hebben beide maar een topper en de rest is bijna allemaal van het niveau De Graafschap.
Hele EK is bijna geen reet meer aan. Pas vanaf de kwartfinales wordt het een keer leukquote:Op zondag 5 juni 2016 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vergeet Ierland niet en nog een zooi andere B en C-landen.
Depay is mijns inziens de toekomst van Oranje maar voorlopig effe niet meer oproepen. Niks met mijn mening over PSV te maken.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan iedere PSV'er of ex-PSV'er, dus dit soort teksten neem ik niet serieus.
Bruma, Propper, de Vrijquote:Op zondag 5 juni 2016 11:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ondanks Depay is de opstelling van tompsv een stuk beter en realistischer dan die van jou.
Alleen met Depay ben ik het niet eens inderdaad. Dan zet ik liever de linksbuiten neer als een 10.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ondanks Depay is de opstelling van tompsv een stuk beter en realistischer dan die van jou.
Tsjechië onderuit tegen Zuid-Koreaquote:Op zondag 5 juni 2016 12:46 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan Oostenrijk nou naar het Ek gaan![]()
![]()
![]()
Net als Polen
![]()
Wat een aids elftallen zijn dat joh. Hebben beide maar een topper en de rest is bijna allemaal van het niveau De Graafschap.
Schrij toch uit met je bruma die kan er geen ene kut van.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je Bruma niet in de basis zet, terwijl hij een geweldig seizoen heeft gedraaid en ook in de interlands een hoog niveau haalt dan is dat toch wel erg lachwekkend.
Of Belgie dat in eigen huis net een minuut voor tijd weet te voorkomen dat het verliest van Finlandquote:
België als team wordt dan ook erg overschat. Een besef dat in eigen land langzaam ook wel begint door te dringen merk ik. Elf grote namen maken nog geen kampioensploeg, zeker niet met zo'n kneus als trainer.quote:Op maandag 6 juni 2016 04:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Of Belgie dat in eigen huis net een minuut voor tijd weet te voorkomen dat het verliest van Finland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |