Ja dit jaquote:Op zondag 21 januari 2024 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Maar goed dat de toegift niet voor punten was, zalmazegguh
Letterlijk direct na de opmaat waren de 1 en 2 al omgedraaidquote:Op zondag 21 januari 2024 21:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dit jahij zat de godganse tijd verkeerd
De opmaat was al warrig en daar herstelde hij niet van, het orkest gelukkig welquote:Op zondag 21 januari 2024 21:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Letterlijk direct na de opmaat waren de 1 en 2 al omgedraaid
Terechte winnaar wel, algehele niveau dit jaar was alles bij elkaar toch wel matigjes
Ik heb net wat gelezen over het werk van Gustav Holst. Hij is een grote inspiratiebron geweest voor Hans Zimmer en John Williams.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt wel een beetje op een deel uit Pirates Of The Caribbean van Hans Zimmer…
Was zeker leuk. Zit jij in het productieteam?quote:Op maandag 22 januari 2024 00:32 schreef Alcatranz. het volgende:
Zo, dat was een leuke finale! Ook leuk om eindelijk eens in het publiek te zitten, ipv de set nį opnames. Hopelijk vond iedereen het een leuk seizoen
Pas een filmpje gezien van achter de schermen bij Maestro. Ging het ook over dat hij nog steeds Engels sprak. Hij spreekt wel Nederlands alleen lukt het hem niet om in 2 a 3 zinnen te zeggen wat hij eigenlijk wilt zeggen. Kost hem nog iets te veel moeite. Vandaar dat hij nog Engels spreekt.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooi hoe die kerel na 15 jaar wonen in Nederland en recent staatsburger te zijn geworden, zo goed geļntegreerd is
Ja, editor van het programmaquote:Op maandag 22 januari 2024 07:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was zeker leuk. Zit jij in het productieteam?
15 jaar woonachtig hier he… in minder dan 15 jaar heb ik een stuk beter Engels geleerd dan hij Nederlands. Terwijl ik niet in een Engelstalig land woon.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:57 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Pas een filmpje gezien van achter de schermen bij Maestro. Ging het ook over dat hij nog steeds Engels sprak. Hij spreekt wel Nederlands alleen lukt het hem niet om in 2 a 3 zinnen te zeggen wat hij eigenlijk wilt zeggen. Kost hem nog iets te veel moeite. Vandaar dat hij nog Engels spreekt.
Moet een puntje achter zijn naamquote:Op maandag 22 januari 2024 13:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Alcatranz hoe denk jij hierover?
Het jureren wordt altijd in 1 take opgenomen, we halen alleen soms wat inhoud eruit.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
15 jaar woonachtig hier he… in minder dan 15 jaar heb ik een stuk beter Engels geleerd dan hij Nederlands. Terwijl ik niet in een Engelstalig land woon.
Hem zo blijven pamperen helpt hem niet om wel vloeiend te worden in de taal.
En zeker bij de eerste uitzendingen zijn het opnames. Als hij dan zo vreselijk vast loopt doe je de take toch gewoon een keer opnieuw? Kan hij lekker oefenen en beter worden. Zo leert hij niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |