Je krijgt ook het gevoel dat je voor iemand anders JA of NEE kunt roepen, lijkt niet echt spraken te zijn van strenge controle.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdens die hoofdelijke stemmingen hoor je altijd weer namen waarvan je denkt: ''uh oké?''
75% komt dan ook nooit of zeer zelden in de publiciteitquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdens die hoofdelijke stemmingen hoor je altijd weer namen waarvan je denkt: ''uh oké?''
Bingolijst blijft leeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen al twee keer Van Dijk en Dijkstra. Of drie, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bingolijst blijft leeg.
http://www.vernoeming.nl/(...)rnamen-van-nederland
Ja, maar die is al direct verworpen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
Wilders had een motie van wantrouwen ingediend, hoorde ik op radio1?
Heeft hij trouwens niet als kamerlid destijds voor toetreding van Griekenland tot de Euro gestemd ?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
Wilders had een motie van wantrouwen ingediend, hoorde ik op radio1?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |