quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]Ey ga weg met je feiten. Ik tik je zo omver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan, jij weet niet wie ik ben.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ey ga weg met je feiten. Ik tik je zo omver.
Ik weet waar je huis woont. Ik weet waar je bed slaapt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe dan, jij weet niet wie ik ben.
Iemand die dictators steunt. weinig ruggengraat heeft en z'n tijd wegdrijft met hand en sjordienstjes voor een niet-kredietwaardige bende als Fok, hoeft ie volgens mij niet te kennen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe dan, jij weet niet wie ik ben.
Pas maar op dat je niet die dictator gehoorzaamt door 3 kinderen te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Iemand die dictators steunt. weinig ruggengraat heeft en z'n tijd wegdrijft met hand en sjordienstjes voor een niet-kredietwaardige bende als Fok, hoeft ie volgens mij niet te kennen.
Ik denk niet dat jij ooit kinderen gaat maken ouwe zuiperquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet die dictator gehoorzaamt door 3 kinderen te maken.
Dat zeg ik, je bent in de waan dat je iets over mij weet en komt zelden ook maar verder dan het wat persoonlijker te maken, je laatste 2 posts zijn illustratie #4983983 daarvan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ooit kinderen gaat maken ouwe zuiper
Je zoekt het zelf op vriend, zie je onderonsje met je vriendje hierboven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent in de waan dat je iets over mij weet en komt zelden ook maar verder dan het wat persoonlijker te maken, je laatste 2 posts zijn illustratie #4983983 daarvan.
Voor zover je niet de geheugen van een pinda hebt en je daadwerkelijk je eigen postgedrag herinnert, vergeet even niet je post die inmiddels weer is gedelete mijn beste.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je zoekt het zelf op vriend, zie hierboven.
Schenk er nog maar eentje in. Proost, en het beste
Welke? Die post over dat moslims Amerika ontdekt hebben en een moskee op Cuba gebouwd hebben?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor zover je niet de geheugen van een pinda hebt en je daadwerkelijk je eigen postgedrag herinnert, vergeet even niet je post die inmiddels weer is gedelete mijn beste.
Nee, die 'Triggerhund' je weet wel die ene die ik 'opzocht' terwijl ik sliep, of post #56 en mocht er iets in een 'Cuba' post staan heb ik die gemist.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Welke? Die post over dat moslims Amerika ontdekt hebben en een moskee op Cuba gebouwd hebben?
het zij je vergevenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, die 'Triggerhund' je weet wel die ene die ik 'opzocht' terwijl ik sliep, of post #56 en mocht er iets in een 'Cuba' post staan heb ik die gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |