De grenzen kan je bijna niet hermetisch afsluiten alhoewel het een gigantisch land als Rusland het wel aardig lukt. Ik bedoel eigenlijk het aanpassen van de massa-immigratie voor niet westerse vreemdelingen wiens cultuur en mentaliteit haaks staan op de onze. En illegaliteit is heel simpel aan te pakken. De reden dat men scheepladingen tegelijk naar Europa komt is omdat het ook wel heel gemakkelijk gemaakt wordt. We zijn nu bezig ze zelfs voor de Libische kust op te pikken en naar Europa te brengen. Landen als Thailand, Maleisië en Indonesië kampen met dezelfde problemen maar die slepen de bootjes gewoon weer terug de zee op met de boodschap dat ze niet welkom zijn. En ook Australië lukt het om illegalen gewoon weer terug te sturen.quote:Op zondag 17 mei 2015 05:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat zie je precies voor je bij 'het sluiten van de grenzen'?
Rusland is na de VS het land met de meeste immigranten...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:39 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De grenzen kan je bijna niet hermetisch afsluiten alhoewel het een gigantisch land als Rusland het wel aardig lukt.
Dat bedoel ik niet ik had het over illegalen en heb zelf in Polen lang de grens met Rusland gereisd. Zelfs op de meest afgelegen locaties in the middle of nowhere zitten er camera's, detectoren en luidsprekers in bomen en struiken. We passeerden een slagboom op een paadje midden in het bos en onmiddellijk klonk er een luid alarm en pas toen vielen ons de camera's op die zich direct op ons richten en dus bemand zijn. Rusland kom je in ieder geval vanaf de Europese zijde niet makkelijk binnen.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rusland is na de VS het land met de meeste immigranten...
Ah, nu komen we ergens. Wat laat dat laatste nou net niet zijn gebeurd. Er is alleen gekeken naar economie en bevolkingsomvang. Ook schijnt er nog rekening te zijn gehouden met de hoeveelheid vluchtelingen die een land al heeft opgenomen.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:44 schreef Igen het volgende:
Het slaat nergens op.
Dat gemiddelde van Amerika is inclusief die grote stukken in de middle of nowhere die helemaal leeg zijn. Dat heeft Nederland niet, dat hoeft Nederland ook helemaal niet te hebben, en daarom is het ook volstrekt logisch en totaal geen probleem dat het gemiddelde in Nederland hoger ligt, en geen enkel bewijs ervoor dat er in Nederland niemand meer bij past.
Ok, ja, je zou het als een van de factoren in de verdeelsleutel mee kunnen opnemen.
Ik moet zo lachen om dit soort postsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef hpeopjes het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoeveel D66-villabewoners en islamofiele wocoflatpaupers zich al gemeld hebben om een paar van die Naffers met open armen in hun huisje te mogen ontvangen.
Waarom "lachen"? Het lijkt mij een terechte vraag.quote:
Uiteraard. Ik heb op het moment van spreken dertien naffers in mijn D66-villa.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom "lachen"? Het lijkt mij een terechte vraag.
Heb jij je al gemeld? Die roze vlag al opgehangen?
Kijk, dat noem ik nog eens goed nieuws! Laten we hopen dat jouw goede voorbeeld goed doet volgen. Dan is het vluchtelingenprobleem in no time opgelost en kan dit topic ook weer op slot.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb op het moment van spreken dertien naffers in mijn D66-villa.
Als Gutmenschen geen argumenten meer hebben doen ze dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom "lachen"? Het lijkt mij een terechte vraag.
Klinkt als Mark Rutte.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:57 schreef ccs het volgende:
[..]
Als Gutmenschen geen argumenten meer hebben doen ze dat.
Geen idee? Jij gebruikt dat woord. Ik bedoel meer dat Rutte altijd staat te lachen als hij geen argumenten meer heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef ccs het volgende:
[..]
Want Mark Rutte kan geen Gutmensch zijn omdat hij van de VVD is?
Klopt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee? Jij gebruikt dat woord. Ik bedoel meer dat Rutte altijd staat te lachen als hij geen argumenten meer heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |