Denk dat we die nooit meer terug zien. Als ze het nog gaan veranderen, dan komt de Pompeiana er in (en wordt het een hele andere koers).quote:
Die komen Le Manie echt wel over ja. Maar geldt dat ook voor al hun knechten? En hakt het er toch niet in meer in dan bij de punchers?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verandert weinig voor de sprinters die nu nog mee waren.
Er zijn jaarlijks een paar honderd koersen voor dit soort renners.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom? Is toch ook wel eens leuk dat er een koers is voor dit soort renners.
niet van bijna 300kmquote:Op zondag 22 maart 2015 18:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Er zijn jaarlijks een paar honderd koersen voor dit soort renners.
Jammer welquote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor andere renners zijn er ook geen koersen van bijna 300 km.
Mwah, ik vind de Waalse Pijl en AGR saaier. Daar gebeurt er meestal ook pas iets op de laatste passage van de Muur van Huy en de Cauberg.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef Pedroso het volgende:
By far de meest saaie klassieker die er is, koers begint pas 100 mtr voor de top van de Poggio. Daarvoor kun je wat anders gaan doen.
Ik heb toch genoeg actie gezien voor de top van de Poggio. Is zeker wel eens saaier geweest.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef Pedroso het volgende:
By far de meest saaie klassieker die er is, koers begint pas 100 mtr voor de top van de Poggio. Daarvoor kun je wat anders gaan doen.
Ik had het idee dat in de jaren van Le Manie er altijd iets meer kans was voor kleinere groepjes dan in de andere jaren. Pompeiana hoeft er van mij zeker niet in, dat zou het karakter van de koers totaal veranderen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verandert weinig voor de sprinters die nu nog mee waren. Het toevoegen van de Pompeiana zou veel grotere invloed hebben. Al zou ik persoonlijk niet weten of ik dat toe zou juichen.
Dit is het enige monument voor dit soort renners, maar Vattenfall classic of Parijs-Tours is niet heel anders. Echter La Manie heeft het karakter van de koers nooit echt anders gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom? Is toch ook wel eens leuk dat er een koers is voor dit soort renners.
Volgens mij is enige wat Le Manie doet het vermoeien van de pure sprinters. Verder kan ik me eigenlijk enkel valpartijen in de afdaling voor de geest halen met betrekking tot Le Manie.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat in de jaren van Le Manie er altijd iets meer kans was voor kleinere groepjes dan in de andere jaren. Pompeiana hoeft er van mij zeker niet in, dat zou het karakter van de koers totaal veranderen.
[..]
Dit is het enige monument voor dit soort renners, maar Vattenfall classic of Parijs-Tours is niet heel anders. Echter La Manie heeft het karakter van de koers nooit echt anders gemaakt.
Tactisch altijd wel een mooie koers, maar ik denk voor de gemiddelde kijker ongelooflijk saai.
Oleg was dan ook not amused.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef wimderon het volgende:
Lekkere ploegmaat trouwens, die Breschel. In plaats van Sagan in een wat gunstigere positie brengen zit hij gewoon lekker in diens wiel bij het aangaan van de sprint![]()
[ afbeelding ]
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 22-03-2015 om 17:15:31@Penguinator_ sure that Breshel was ridiculously stupid! reageer retweet
AGR net zo begint ook pas op de de laatste beklimming van de Caubergquote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef Pedroso het volgende:
WP laatste keer Huyquote:Op maandag 23 maart 2015 18:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
AGR net zo begint ook pas op de de laatste beklimming van de Cauberg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |