Gilbert denk ikquote:
De Slowaakse Hogerland.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:54 schreef Evertjan het volgende:
SaganPrachtige renner maar hij moet toch echt wat slimmer gaan rijden
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:54 schreef Evertjan het volgende:
SaganPrachtige renner maar hij moet toch echt wat slimmer gaan rijden
hij zal wel 2e worden denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 16:55 schreef Cavaliers het volgende:
Cancellara zal toch niet weer de sprint afwachten.
Die trekt vanavond een Westvleteren open.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:56 schreef Mani89 het volgende:
DYNAMITE JOHNSLOBEEND ARE YOU WATCHING????
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit blijft voor mij gewoon n overwinning voor een Nederlands team
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nounounou vorig seizoen waren we nog blij geweest dat Argos had gewonnenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja wat? Er zit alleen een Duits label op, verder is er niet veel veranderdquote:
Heeft me echt nooit geboeid.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nounounou vorig seizoen waren we nog blij geweest dat Argos had gewonnen
sneue gasten zijn datquote:Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef Aguero het volgende:
Anno 2015 nog een hekel aan Duitsers hebben.
Goede training voor onze echte hoofddoelen dit seizoen, aldus ploegleider Jan Boven.quote:
Dus omdat er een paar Nederlandse knechtjes meerijden vandaag, is het een Nederlands team?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja wat? Er zit alleen een Duits label op, verder is er niet veel veranderd
De Ster ZLM Tourquote:Op zondag 22 maart 2015 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede training voor onze echte hoofddoelen dit seizoen, aldus ploegleider Jan Boven.
De Poggio wordt ook steeds minder waard.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef Ereinion het volgende:
Op zich wel een toffe renner als winnaar, voor de rest een saaie koers, zelfs voor MSR begrippen.
Omdat dit vorig jaar een NLs team was waar verder weinig is veranderd dan dat er een duits label op is geplakt omdat er n nieuwe hoofdsponsor is. Verder nog gewoon veel nlse inbreng in ploegleiders en rennersquote:Op zondag 22 maart 2015 16:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus omdat er een paar Nederlandse knechtjes meerijden vandaag, is het een Nederlands team?
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft hem babyvoeding verkocht.
Die lag een rondje achterquote:Op zondag 22 maart 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Hey er zat ergens nog een LottoNL renner verborgen in de groep.
Vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor enzovoorts was het ook alleen in naam een Nederlands team. Al sinds ze toevalstreffer Kittel aantrokken en zo daarom, en alleen daarom, de ploeg kon groeien, is er al geen barst Nederlands meer aan, behalve dan dat er een zooi Nederlanders aan meedoen (wat uiteraard in de toekomst gewoon gaat veranderen). Maar dan was Garmin ook een Nederlands team.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat dit vorig jaar een NLs team was waar verder weinig is veranderd dan dat er een duits label op is geplakt omdat er n nieuwe hoofdsponsor is. Verder nog gewoon veel nlse inbreng in ploegleiders en renners
Onze koersen moeten nog komen!quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste Nederlander pas 7e in de WT ranking.
Helaas nietquote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die trekt vanavond een Westvleteren open.
Daar ga je toch echt de mist in. Garmin heeft nooit op een NLse licentie gereden en is ook nooit uit een Nls team gekomen, Dit is, als je het helemaal doortrekt, de voortzetting van de Bankgiroloterij-ploeg. En dat was toch echt een hele Nederlandse ploeg. En als de ploegleiders, het management en de renners een aanzienlijk deel Nederlanders bevatten, vind ik t weldegelijk een NL team.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor enzovoorts was het ook alleen in naam een Nederlands team. Al sinds ze toevalstreffer Kittel aantrokken en zo daarom, en alleen daarom, de ploeg kon groeien, is er al geen barst Nederlands meer aan, behalve dan dat er een zooi Nederlanders aan meedoen. Maar dan was Garmin ook een Nederlands team.
Nou en? Wat er in het verleden speelde, zegt geen zák over het heden.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar ga je toch echt de mist in. Garmin heeft nooit op een NLse licentie gereden en is ook nooit uit een Nls team gekomen, Dit is, als je het helemaal doortrekt, de voortzetting van de Bankgiroloterij-ploeg. En dat was toch echt een hele Nederlandse ploeg.
Dat is gewoon goed toch.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste Nederlander pas 7e in de WT ranking.
Alles beter dan Nick Nuyens.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker met Sonck en Bossie over wielrennen praten.
Ah das grote klasse.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef Evertjan het volgende:
Boskamp doet de nababbel op de Belg over het Milaan San Remo
Zolang je niet op mn argumenten ingaat, heeft deze discussie geen zinquote:Op zondag 22 maart 2015 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou en? Wat er in het verleden speelde, zegt geen zák over het heden.
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zolang je niet op mn argumenten ingaat, heeft deze discussie geen zin
Je hebt duidelijk niet gekeken vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hebben er, behalve Tjallingii, ook andere renners van Lotto Jumbo.nl aan deze koers meegedaan?
En waarom dat zo is, onderbouw ik met argumenten, maar die veeg jij zonder inhoudelijke onderbouwing van tafel.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen argumenten, behalve een onderbuikgevoel dat deze ploeg nog in jouw Nederlands hartje zit en daarom nog Nederlands is.
Omdat ze geel zijn vallen ze nog wel enigszins op achterin het peleton ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet gekeken vandaag.
,,Er werken Nederlanders voor en vroeger was het een Nederlandse ploeg, dus is het een Nederlandse ploeg", is geen argument cq onderbouwing, maar een mening. Heeft niet zoveel zin om op een mening in te gaan. Dat verandert toch niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En waarom dat zo is, onderbouw ik met argumenten, maar die veeg jij zonder inhoudelijke onderbouwing van tafel.
Afgelopen jaren was dit een Nederlandse ploeg, nu is deze zelfde ploeg ineens Duits. Dus ja ik kan me voorstellen dat men het nog steeds als een Nederlandse ploeg ziet.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen argumenten, behalve een onderbuikgevoel dat deze ploeg nog in jouw Nederlands hartje zit en daarom nog Nederlands is.
Ik zag het altijd als een ploeg die vooral naar sponsorbelangen keek om te bepalen welke nationaliteit er nu weer aangetrokken moest worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Persoonlijk heb ik Argos/Giant altijd meer als een Noord-Europese ploeg gezien.
Ik vond Michel juist een tikje té enthousiast tbh.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:18 schreef jaykop het volgende:
Wat een mat commentaar trouwens bij de eindsprint?
Ik denk eerder dat jij renners hebt gezien die er niet warenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet gekeken vandaag.
Ik zat nos te kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond Michel juist een tikje té enthousiast tbh.
Verder natuurlijk altijd fijn als er een Duitser wint.
2 gele mannen lang in de grote groep, alleen Martens is daar van overgebleven.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij renners hebt gezien die er niet waren
Langeveld iigquote:Op zondag 22 maart 2015 17:26 schreef Jason22 het volgende:
Is er nog een Nederlander in de eerste groep gefinisht?
Racing Mechelen - Lommel United 0-6, hattrick van Trossard.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:27 schreef Evertjan het volgende:
voor de VBL users niet spoileren over voetbaluitslagen svp
Ah oke. Die LottoNL zal wel Martens zijn geweest. Rabobank kennende zullen ze wel weer 'tervreden' zijn dat ze in de eerste groep zaten.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Racing Mechelen - Lommel United 0-6, hattrick van Trossard.
Langeveld en Dumoulin in ieder geval. We moeten zoals gewoonlijk weer een eeuwigheid op de uitslag wachten.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:26 schreef Jason22 het volgende:
Is er nog een Nederlander in de eerste groep gefinisht?
Hopelijk snel weer met Le Manie.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Chiappucci het volgende:
Degenkolb![]()
Toch wel een mooie koers gezien vanaf 40 km voor het einde. Redelijke slijtageslag en de pure sprinters overboord gegooid. Een groepssprint is gewoon bijna niet te voorkomen met dit parcours.
Dat verandert weinig voor de sprinters die nu nog mee waren. Het toevoegen van de Pompeiana zou veel grotere invloed hebben. Al zou ik persoonlijk niet weten of ik dat toe zou juichen.quote:
Denk dat we die nooit meer terug zien. Als ze het nog gaan veranderen, dan komt de Pompeiana er in (en wordt het een hele andere koers).quote:
Die komen Le Manie echt wel over ja. Maar geldt dat ook voor al hun knechten? En hakt het er toch niet in meer in dan bij de punchers?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verandert weinig voor de sprinters die nu nog mee waren.
Er zijn jaarlijks een paar honderd koersen voor dit soort renners.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom? Is toch ook wel eens leuk dat er een koers is voor dit soort renners.
niet van bijna 300kmquote:Op zondag 22 maart 2015 18:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Er zijn jaarlijks een paar honderd koersen voor dit soort renners.
Jammer welquote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor andere renners zijn er ook geen koersen van bijna 300 km.
Mwah, ik vind de Waalse Pijl en AGR saaier. Daar gebeurt er meestal ook pas iets op de laatste passage van de Muur van Huy en de Cauberg.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef Pedroso het volgende:
By far de meest saaie klassieker die er is, koers begint pas 100 mtr voor de top van de Poggio. Daarvoor kun je wat anders gaan doen.
Ik heb toch genoeg actie gezien voor de top van de Poggio. Is zeker wel eens saaier geweest.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef Pedroso het volgende:
By far de meest saaie klassieker die er is, koers begint pas 100 mtr voor de top van de Poggio. Daarvoor kun je wat anders gaan doen.
Ik had het idee dat in de jaren van Le Manie er altijd iets meer kans was voor kleinere groepjes dan in de andere jaren. Pompeiana hoeft er van mij zeker niet in, dat zou het karakter van de koers totaal veranderen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verandert weinig voor de sprinters die nu nog mee waren. Het toevoegen van de Pompeiana zou veel grotere invloed hebben. Al zou ik persoonlijk niet weten of ik dat toe zou juichen.
Dit is het enige monument voor dit soort renners, maar Vattenfall classic of Parijs-Tours is niet heel anders. Echter La Manie heeft het karakter van de koers nooit echt anders gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom? Is toch ook wel eens leuk dat er een koers is voor dit soort renners.
Volgens mij is enige wat Le Manie doet het vermoeien van de pure sprinters. Verder kan ik me eigenlijk enkel valpartijen in de afdaling voor de geest halen met betrekking tot Le Manie.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat in de jaren van Le Manie er altijd iets meer kans was voor kleinere groepjes dan in de andere jaren. Pompeiana hoeft er van mij zeker niet in, dat zou het karakter van de koers totaal veranderen.
[..]
Dit is het enige monument voor dit soort renners, maar Vattenfall classic of Parijs-Tours is niet heel anders. Echter La Manie heeft het karakter van de koers nooit echt anders gemaakt.
Tactisch altijd wel een mooie koers, maar ik denk voor de gemiddelde kijker ongelooflijk saai.
Oleg was dan ook not amused.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef wimderon het volgende:
Lekkere ploegmaat trouwens, die Breschel. In plaats van Sagan in een wat gunstigere positie brengen zit hij gewoon lekker in diens wiel bij het aangaan van de sprint![]()
[ afbeelding ]
twitter:olegtinkov twitterde op zondag 22-03-2015 om 17:15:31@Penguinator_ sure that Breshel was ridiculously stupid! reageer retweet
AGR net zo begint ook pas op de de laatste beklimming van de Caubergquote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef Pedroso het volgende:
WP laatste keer Huyquote:Op maandag 23 maart 2015 18:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
AGR net zo begint ook pas op de de laatste beklimming van de Cauberg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |