abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149094629
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 00:39 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het grootste deel van de Griekse schuld is en handen van overheden.
Dat is ook alleen maar omdat die overheden zo oliedom geweest zijn om al die schulden van de banken over te nemen. :')

Ik zou niet weten waarom we die banken er niet alsnog voor op zouden laten draaien. Ze functioneren toch amper meer.
pi_149094779
Syriza is met dit soort leuzen als politieke partij niet (veel) minder onbetrouwbaar dan de rest van die policlowns, maar jongens, vertrek gewoon uit die domme "Unie" en ga weer een lekker draaiend zelfstandig land worden en geef het goeie voorbeeld hoe het zonder die Brusselse "Goden" prima kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149095020
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Syriza is met dit soort leuzen als politieke partij niet (veel) minder onbetrouwbaar dan de rest van die policlowns, maar jongens, vertrek gewoon uit die domme "Unie" en ga weer een lekker draaiend zelfstandig land worden en geef het goeie voorbeeld hoe het zonder die Brusselse "Goden" prima kan.
En dan over 10 jaar een eilandje kopen voor een habbekrats :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 27 januari 2015 @ 04:36:59 #29
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149095653
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dan over 10 jaar een eilandje kopen voor een habbekrats :9~
en na elf jaar wordt je eiland weer genationaliseerd :')
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 27 januari 2015 @ 07:01:50 #30
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149095869
Gewoon elke Euro die er nog in het land zit eruit trekken en ze dan de Eu en eurogroep uitschoppen. Kunnen ze alvast briefjes van een miljard drachmes gaan printen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149124999
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 07:01 schreef DeJori het volgende:
Gewoon elke Euro die er nog in het land zit eruit trekken en ze dan de Eu en eurogroep uitschoppen. Kunnen ze alvast briefjes van een miljard drachmes gaan printen.
Ja veel succes met dat :')
pi_149125895
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 04:36 schreef nixxx het volgende:

[..]

en na elf jaar wordt je eiland weer genationaliseerd :')
Lesbos zal dan nooit meer van Griekenland zijn :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')