Je weet wat het lot van dit topic is hè, als je daar al te nadrukkelijk over gaat speculeren?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:27 schreef HPLC het volgende:
Waarom stopt ineens iedereen ermee? Je krijgt bijna het idee dat er wat aan de hand is
Dank, dank. Gezien mijn vele geslaagde woordgrappen op dit forum ben ik vandaag met een bannercampagne begonnen: KLB / Reclames die het beeld inspringenquote:Op woensdag 19 november 2014 12:28 schreef trucker3 het volgende:
Homijn moet zich weer verkiesbaar stellen voor deze functie imo. Het is daarom van belang zo gauw mogelijk een verkiezingscampagne op poten te zetten. Heftig lobbyen achter de schermen, een charmeoffensief inzetten (zoals deadprez) en fundraisers bij elkaar zien te krijgen. Het inzetten van bekende Fokkers (BF'ers) in zijn campagne is tevens een must wil hij enige kans maken.
Het mediacircus kan wat mij betreft weer beginnen: Homijn4mod2014!
Ja, dat is wel zo veiligquote:Op woensdag 19 november 2014 12:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je weet wat het lot van dit topic is hè, als je daar al te nadrukkelijk over gaat speculeren?
Ik stel voor dat we het gewoon op toeval houden.
Deze manquote:Op woensdag 19 november 2014 12:01 schreef Thezappa het volgende:
voedelbietel en dead , die doen toch hele dagen niets?
Feeling met het gewone volk. +1quote:Op woensdag 19 november 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze man.
Ben gewoon weer arbeider.
Ja hoor, maar ik ben nergens staatshoofd van.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:36 schreef HPLC het volgende:
Hey Homijn, mag ik jouw minister van propaganda worden?
o doet die tegenwoordigquote:Op woensdag 19 november 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze man.
Ben gewoon weer arbeider.
Goede ui m'n vrindquote:
Ga jij eens even heel snel je bek houdenquote:
stink ik naar ui danquote:Op woensdag 19 november 2014 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel snel je bek houden
Geeft niet, de coup moet nog plaatsvindenquote:Op woensdag 19 november 2014 12:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ben nergens staatshoofd van.
Nee denk het niet. Volgens mij is het Frank_Drebinquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:10 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Volgens mij wordt het Netsplitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |