Ik ben Nederlandse. Ik heb áltijd wat te klagenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:02 schreef Majorthom het volgende:
[..]
Denk niet dat je wat te klagen hebt met zo'n mooi cijfer!
Nouja, dan moet je maar zorgen voor een N-term van 2, komt mij ook alleen maar goed uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ik ben Nederlandse. Ik heb áltijd wat te klagen
Er wordt al enorm veel over geklaagd, dus wie weetquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef Majorthom het volgende:
[..]
Nouja, dan moet je maar zorgen voor een N-term van 2, komt mij ook alleen maar goed uit
Zo lang ik met 29 punten aan een voldoende (en hopelijk een 6,2) kom vind ik het primaquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:06 schreef Bijna het volgende:
[..]
Er wordt al enorm veel over geklaagd, dus wie weet
Heb je goed gedaan danquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:49 schreef Delirio het volgende:
Ik was na een uur pas bij vraag 4 dus toen ging ik heel gehaast maar goed, heb 41 vd 50 punten
Ohhh ik dacht alquote:
Die vraag sloeg al nergens op. Laat staan met dat antwoord..quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:04 schreef Captein het volgende:
Bij vraag 12 werd gevraagd over 'gezichtsverlies', ik had iets in de zin van dat ze zich sterk moeten houden tegenover hun ouders, maar dit niet lukt. In het correctiemodel staat echter "ze falen op de universiteit". Wat is dit voor kutantwoordOp een lerarenforum zag ik dat dat hen ook al opviel. Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |