abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137193701
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Igen het volgende:
Laat nou de helft van die groei voor rekening komen van verbeterde infrastructuur die ze anders uit angst voor te hoge schulden niet hadden aangelegd.
Dit is inderdaad nattevingerwerk wat je doet. Je kan helemaal niet weten dat de Polen anders niet in hun infstrastructuur zouden investeren uit angst voor hoge schulden.

De "Dutch Development Bank" waar ik het over heb, zou ook zachte leningen kunnen verstrekken. Of in de trend van de DUO; je betaalt je lening naar draagkracht terug. En als je na een X aantal jaar nog steeds niet voldoende inkomen hebt, wordt je lening (deels) kwijtgescholden.

Enfin, zoals we nu doen geven wij die 3 miljard gratis weg. Er zijn legio alternatieve mogelijkheden. We kunnen die 3 miljard ook investeren (en dan zelf als Nederland, dus niet via Brussel) en onze baten ervan optimaliseren.

Als de EU-voorstanders werkelijk wat van de kritiek van de EU-sceptici zouden willen wegnemen, zouden zij zich moeten afvragen of die 3 miljard die wij jaarlijks aan Brussel moeten doneren, niet op een andere manier kan worden ingezet.
pi_137194152
Waaruit blijkt precies dat we die drie miljard zomaar weggeven?
Ga je je uitgangspunten nog toelichten voor je allerlei voorbarige conclusies trekt?
pi_137194280
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 01:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Want dat heb ik ook geschreven inderdaad. :')

Je zal wel gek zijn ja, dergelijke argumenten verzinnen en in de mond leggen.
Welke landen komen iedere keer in de knoop door referenda? Het gaat in de realiteit iedere keer over Ierland; een van de kleinere leden. En dan krijgen we types als jij die dan gaan extrapoleren dat 'men'het overal zo wil en dat 'dus'democratisch handelen vereist dat heel Europa zich schikt naar de uitkomst van een stemming in Ierland.
pi_137194709
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat gaat over de interne markt, niet over de 3 miljard die wij verplicht aan Brussel moeten afdragen. Als je niet uit kan leggen dat 3 miljard in Brussel investeren niet het hoogste rendement voor de Nederlander oplevert, waarom investeren wij die 3 miljard dan in Brussel?
Volgens mij maken we zo intensief deel uit van die interne markt omdat we volledig participeren in Europa...
Maar leg maar eens uit waarom een rendement van 800% niet hoog genoeg is dan :).
pi_137194764
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:52 schreef Zienswijze het volgende:

Als de EU-voorstanders werkelijk wat van de kritiek van de EU-sceptici zouden willen wegnemen, zouden zij zich moeten afvragen of die 3 miljard die wij jaarlijks aan Brussel moeten doneren, niet op een andere manier kan worden ingezet.
Zo wordt er al jaren gewerkt aan een lagere afdracht aan Europa en een krimpende begroting voor de EU.

Maar je ziet aan jouw reactie al dat dit het domme geleuter van de zogenaamde 'sceptici' toch niet weg zal nemen. Die kijken immers niet naar de feiten maar enkel naar de onderbuik :).
pi_137194987
Hoe remlofiaans van je duke.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137195387
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:10 schreef HiZ het volgende:

[..]

Welke landen komen iedere keer in de knoop door referenda? Het gaat in de realiteit iedere keer over Ierland; een van de kleinere leden. En dan krijgen we types als jij die dan gaan extrapoleren dat 'men'het overal zo wil en dat 'dus'democratisch handelen vereist dat heel Europa zich schikt naar de uitkomst van een stemming in Ierland.
Frankrijk had ook een negatief referendum, dat is nou ook niet bepaald een klein land. Dus dan zit je al op Nederland, Frankrijk, Ierland, dat zijn aardig wat inwoners.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137196327
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe remlofiaans van je duke.
In dit dossier doe jij eerder een Remlofje VS.
pi_137196563
quote:
17s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In dit dossier doe jij eerder een Remlofje VS.
Neehoor, ik zet valide vraagtekens neer bij bepaald beleid en meer niet. Ik bepleit nergens een exit of wat dan ook.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137196657
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Neehoor, ik zet valide vraagtekens neer bij bepaald beleid en meer niet. Ik bepleit nergens een exit of wat dan ook.
je zit er vrij absoluut in bepaalde zaken hier. Dat is remlof-gedrag.
pi_137196751
quote:
12s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:28 schreef 99.999 het volgende:

[..]

je zit er vrij absoluut in bepaalde zaken hier. Dat is remlof-gedrag.
Aldus degene die nog geen 2 posts terug alles en iedereen met een vraagteken wegzet als onderbuik-sceptici.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137196806
quote:
9s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Aldus degene die nog geen 2 posts terug alles en iedereen met een vraagteken wegzet als onderbuik-sceptici.
Nonsens. Kijk bijvoorbeeld eens naar de vraagtekens die ik eerder dit topic heb geplaatst bij de structuurfondsen en landbouwsubsidies.

Ik hekel slechts een bepaald type 'scepticus', namelijk het type dat geen enkele behoefte heeft aan de feiten maar slechts de onderbuik laat borrelen. Het type Remlof en zienswijze bijvoorbeeld.
pi_137208099
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Frankrijk had ook een negatief referendum, dat is nou ook niet bepaald een klein land. Dus dan zit je al op Nederland, Frankrijk, Ierland, dat zijn aardig wat inwoners.
wanneer is Frankrijk verteld dat hun referendum over moest?
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:47:45 #64
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137208214
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zo wordt er al jaren gewerkt aan een lagere afdracht aan Europa en een krimpende begroting voor de EU.

Maar je ziet aan jouw reactie al dat dit het domme geleuter van de zogenaamde 'sceptici' toch niet weg zal nemen. Die kijken immers niet naar de feiten maar enkel naar de onderbuik :).
Was er niet met een verhoging van 11 miljard ingestemd laatst? God weet waar het naartoe gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')