Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En jij denkt dat dezelfde makers de data aparthouden? Hehe.
Overigens is het gewoon eigendom van VK.
Ik zeg net juist dat het mij niet boeit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Maar als je paranoia zo ver gaat is het misschien beter om helemaal geen messaging app te gebruiken. Ook een prima keuze toch? Of je moet de telco's ook niet vertrouwen met je smsjes, dan houdt het wel een beetje op.
Ik ben niet geswitched naar Telegram omdat ik denk dat ze heiliger zijn als de paus mbt mijn instant messages (die hoogst oninteressant zijn trouwens), maar omdat ik een hekel aan het bedrijf Facebook heb. Het ligt iets simpeler dus.
Dus?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet hoe FB ooit begonnen is tov nu met allerlei extra niets toevoegende toeters en bellen waar geen mens op zit te wachten ben ik dat liever voor. Je kunt er nu op wachten dat WA dezelfde kant als ICQ en Messenger opgaat, die zijn uiteindelijk ook ten onder gegaan aan teveel extra crap.
Telegram doet het momenteel ook niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef OProg het volgende:
Storing WhatsApp op dit moment hier.
Ik weet zeker dat een deel van de gebruikers nu Facebook de schuld geeft.
Raar hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef budvar het volgende:
[..]
Telegram doet het momenteel ook niet.
Neuh niet echtquote:
quote:'WhatsApp-gebruik niet gedaald in Nederland'
WhatsApp-gebruik is na de Facebook-deal niet afgenomen. En Telegram is voor velen geen blijvertje.
Uit een onderzoek door Telecompaper blijkt dat WhatsApp-gebruik gelijk is gebleven, ondanks alle kritiek op de overname door Facebook. Telecompaper meet met een panel van een kleine 600 Android-gebruikers 'real-time' het gebruik van apps. Op 1 februari was 61 procent actief op WhatsApp, op 4 maart was dat percentage opnieuw 61 procent.
Op de drukste dag in de periode 1 februari tot 4 maart gebruikte 67 procent WhatsApp. Op de rustigste dag - toen de WhatsApp-servers er een avondje uit lagen - was dat 59 procent.
Telegram nog maar 5 procent
Het gebruik van 'veilige' concurrent Telegram steeg na het nieuws van de overname snel naar een piek van 12 procent op 23 februari. Maar daarna kwam er al snel de klad in. Op 4 maart gebruikte nog maar 5 procent de chatapp van Russische makkelijk.
Privacyclubs in actie
In de VS hebben privacyclubs Electronic Privacy Information Center en het Center for Digital Democracy aan toezichthouder Federal Trade Commission gevraagd om de overname van WhatsApp door Facebook af te keuren. Facebook heeft gezegd dat er na de overname niets bij WhatsApp zal veranderen.
Nogal zweverig. Het lijkt me logisch dat het vooral om persoonlijke reclame gaat aangezien daar het meeste geld mee te verdienen valt. Die reclame zal echt niet gaan bestaan uit zaken die schaamtegevoelig liggen, want dan zou juist een bom leggen onder hun reclame inkomsten.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo alu-hoedje? De bewijzen zijn er....
Och je telefoon zend op willekeurige tijden via 14 verschillende manieren je locatie uit, met de huidige telefoons.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:45 schreef Greyson het volgende:
[..]
Poor argument.
Mensen die roepen niks te verbergen te hebben, en dat als argument gebruiken vind ik juist de personen die geen benul van privacy hebben.
Zoals ik al vaker aangaf, als je zo tegen whatsapp en facebook bent vanwege privacyzaken, kun je beter je smartphone wegdoen en je internetabo opzeggen..quote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo alu-hoedje? De bewijzen zijn er....
Moet haast ook wel. WA heeft nooit erg gestoord. Sinds ze met FB bezig zijn is het wekelijks.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef OProg het volgende:
Storing WhatsApp op dit moment hier.
Ik weet zeker dat een deel van de gebruikers nu Facebook de schuld geeft.
Wekelijksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Moet haast ook wel. WA heeft nooit erg gestoord. Sinds ze met FB bezig zijn is het wekelijks.
Niet echt verrassend. De meeste mensen zaten maar te bluffen dat ze naar Telegram gingen.quote:
Ja, of komen nu terug. Ik gebruik er nu 3 langs elkaar, te weten WA,Telegram en Line. Ik merk dat ik de contacten uit de laatste 2 op de een of andere manier steeds uit het oog verliest.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Niet echt verrassend. De meeste mensen zaten maar te bluffen dat ze naar Telegram gingen.
Man man, in het eerste jaar waren ze meer stuk dan dat ze het deden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Moet haast ook wel. WA heeft nooit erg gestoord. Sinds ze met FB bezig zijn is het wekelijks.
Ik ben echt definitief over op Telegram en Viber. Ik heb WA nog geen seconden gemistquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Niet echt verrassend. De meeste mensen zaten maar te bluffen dat ze naar Telegram gingen.
Stuk of 50quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel van je WA contacten zitten er nu op Telegram? Dat was voor mij te weinig.
Van de plm 200 ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |