Elke post die jij plaatst denk ik alleen maar aan het nummer mislukking zijn van Osdorp Posse.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gebrek aan (goddelijke) inspiratie en daarom de clichématige verwijzing naar de loony bin maar van stal gehaald, Skillsy? 'Ouwe' relifreak...Dacht dat jij wel iets meer in je mars had dan dat....Maar ik kan me vergissen. Toon jij dat dan maar aan. Ik sta wagenwijd open i.i.g.
Ben niet zo bekend met dat nummer, überhaupt niet met de OP. Waar ik wel bekend met ben zijn div. wetenschappelijke feiten die waterdicht verklaren wie en wat wij zijn en met welk doel. Een beetje hetzelfde als wat religie beoogt te doen maar dan bewijsbaar en voor jou onweerlegbaar. Begrijp me goed: jij mag geloven alleen wil ik daar helemaal NIETS van merken, in geen enkel opzicht. Net zoals ik mij niets hoef aan te trekken van het feit dat kinderen in Sinterklaas geloven. Daar hoef ik mij ook niet druk om te maken, kan helemaal geen kwaad. Met religie ligt dat anders en daar maak ik mij wel zorgen om. Dat volwassen mensen in die sprookjes geloven kan namelijk wel kwaad en dat doet het dan ook. Ik verklaar het met nadruk tot gevaarlijk omdat leugens dat zijn. De waarheid wordt onderdrukt en daar maak ik mij terecht druk om. Dat er scholen in NL zijn waar ID wordt onderwezen ipv de evolutietheorie b.v. Dat onschuldige kinderen worden vergiftigd met pertinente onwaarheden, valse waarden en normen en conservatieve ideeën die bewezen tot problemen leiden als ze volwassen zijn en ze wezenlijk nooit objectieve volwassen worden maar klonen van hun ouders, vastgeroest in hun respectievelijke culturele achtergronden. Schande! Wil je dat we met zijn allen iets bereiken? Dat mensen je serieus nemen en naar je luisteren? Wend je dan af van God en alles wat daarmee samenhangt want we hebben die klojo helemaal niet nodig. Sterker, we kunnen hem missen als kiespijn! Hij is de grote divider en houdt goede mensen uit elkaar in zijn belang. Dus voor een subtiele aanpak komt hij niet in aanmerking. Te vuur en te zwaard dient deze vijand van de mensheid bestreden te worden voordat de wereld door religieus gemotiveerd geweld ten gronde gaat. Israel ziet er absoluut geen been in zijn atoomwapens te gebruiken want God staat achter hen. Amerika idem dito (In God we trust) en Iran, Pakistan en India staan ook te trappelen. De schuilkelders zijn gebouwd, de investeringen gedaan, het aftellen begonnen en de VN is tandeloos vanwege hopeloze verdeeldheid en gebrek aan een centrale ideologie en vijf permanente leden met Veto-recht. Waardoor 1 land, gelijk God, kan zeggen:ik verbied! Basta! Die geloven ook niet in een subtiele aanpak dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:01 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Elke post die jij plaatst denk ik alleen maar aan het nummer mislukking zijn van Osdorp Posse.
Je bent aan het schreeuwen. Schreeuwen doe je vaak uit woede, of frustraties. En woede begint waar het verstand ophoudt. En dat is zeer duidelijk merkbaar in je posten. Je maakt je ontzettend druk. Terecht of niet i really don't care. Je zal vast persoonlijk veel meegemaakt hebben en een goede reden hebben om hier helemaal voor te gaan, zoals je zelf ook zegt.
Wil je iets bereiken? Wil je dat mensen je serieus nemen en naar je luisteren? Pak het subtieler aan
Ik wil graag een duidelijke scheidslijn tussen religie en geloven. In jouw post zie ik daar geen lijn in.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met dat nummer, überhaupt niet met de OP. Waar ik wel bekend met ben zijn div. wetenschappelijke feiten die waterdicht verklaren wie en wat wij zijn en met welk doel. Een beetje hetzelfde als wat religie beoogt te doen maar dan bewijsbaar en voor jou onweerlegbaar. Begrijp me goed: jij mag geloven alleen wil ik daar helemaal NIETS van merken, in geen enkel opzicht. Net zoals ik mij niets hoef aan te trekken van het feit dat kinderen in Sinterklaas geloven. Daar hoef ik mij ook niet druk om te maken, kan helemaal geen kwaad. Met religie ligt dat anders en daar maak ik mij wel zorgen om. Dat volwassen mensen in die sprookjes geloven kan namelijk wel kwaad en dat doet het dan ook. Ik verklaar het met nadruk tot gevaarlijk omdat leugens dat zijn. De waarheid wordt onderdrukt en daar maak ik mij terecht druk om. Dat er scholen in NL zijn waar ID wordt onderwezen ipv de evolutietheorie b.v. Dat onschuldige kinderen worden vergiftigd met pertinente onwaarheden, valse waarden en normen en conservatieve ideeën die bewezen tot problemen leiden als ze volwassen zijn en ze wezenlijk nooit objectieve volwassen worden maar klonen van hun ouders, vastgeroest in hun respectievelijke culturele achtergronden. Schande! Wil je dat we met zijn allen iets bereiken? Dat mensen je serieus nemen en naar je luisteren? Wend je dan af van God en alles wat daarmee samenhangt want we hebben die klojo helemaal niet nodig. Sterker, we kunnen hem missen als kiespijn! Hij is de grote divider en houdt goede mensen uit elkaar in zijn belang. Dus voor een subtiele aanpak komt hij niet in aanmerking. Te vuur en te zwaard dient deze vijand van de mensheid bestreden te worden voordat de wereld door religieus gemotiveerd geweld ten gronde gaat. Israel ziet er absoluut geen been in zijn atoomwapens te gebruiken want God staat achter hen. Amerika idem dito (In God we trust) en Iran, Pakistan en India staan ook te trappelen. De schuilkelders zijn gebouwd, de investeringen gedaan, het aftellen begonnen en de VN is tandeloos vanwege hopeloze verdeeldheid en gebrek aan een centrale ideologie en vijf permanente leden met Veto-recht. Waardoor 1 land, gelijk God, kan zeggen:ik verbied! Basta! Die geloven ook niet in een subtiele aanpak dus.
En waarom zouden ze ook? Trap je tegenstander de grond in voordat ie het met jou doet! En zo doe ik het dus ook. Rücksichtloss en frontaal in de aanval is de beste verdediging. Want het is oorlog tussen God, de zijnen en mij. En God gaat niet overleven want Hij is slechts gewapend met slappe praatjes en ik met keiharde feiten die voor allen met verstand overduidelijk zijn. Je moet zelf eens met 1 keihard religieus feit aankomen, Skillsy...Voor de verandering. Dan krijg je je gewenste respect.
Want daar ben jij op uit..Bullshit verkopen en toch gerespecteerd worden. Maar die vlieger gaat niet meer op. Die tijd hebben we, Goddank zou ik haast zeggen, gehad. Het is nou een kwestie van de restanten naar het putje werken en het riool in ermee. Samen met andere drek zoals zionisme, nationalisme, fascisme, chauvinisme, populisme, katholicisme, fundamentalisme, kapitalisme, hedonisme, elitairisme, dualisme etc, etc, etc. Grote, globale schoonmaak kortom.De beuk erin!
Shalom Skillsyquote:Op zondag 30 maart 2014 21:55 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ik wil graag een duidelijke scheidslijn tussen religie en geloven. In jouw post zie ik daar geen lijn in.
Ik ben nergens op uit. Ik merk alleen maar enorme frustraties. Met frustraties kan ik niks. Alleen maar een luisterend oor oog bieden .
Blijf vooral posten. Schrijf het van je af. Je berichten worden in iedergeval gelezen.
Deze post is niet sarcatisch
Assalomu aleykum do'stim Salmannassar,quote:Op maandag 31 maart 2014 00:45 schreef Salmannassar het volgende:
Shalom Skillsy
Ik wil die scheidslijn best aanbrengen. Zeg maar waar je hem hebben wil want ik zie hem niet zo 1 2 3 voor me. En frustraties in zoverre aanwezig dat religie tot versplintering leidt i.p.v. unificatie. Echt Skillsy, we zouden in het paradijs kunnen leven als al die neuzen dezelfde kant uit zouden wijzen en niet allen in een respectievelijke, specifieke richting. Er zijn geen scherpere scheidslijnen tussen mensen dan die gevormd door religie. En geen grotere bindinde factor dan die van het gedeelde geloof/cultuur
Maar in de verkeerde handen wordt religie een wapen erger dan VX gas.
Ik wil je bedanken voor je huidige positieve attitude jegens mij want ik heb de roede niet gespaard. ("Wie zijn kinderen liefheeft kastijdt ze") En dat mijn postst gelezen worden is mij bekend. Zulke lappen txt wekken de nieuwsgierigheid op en de nodige respons. Die varieert van heel negatief tot heel positief.
Me dunkt dat ik genoeg geduld gehad heb. Of heb je persisteerende klachten?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:06 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Assalomu aleykum do'stim Salmannassar,
Ik ga een andere keer op je reageren. Ik moet eerst ze goed lezen (meerdere malen) en dat vergt concentratie en controle van mijn ogen en vingers ( ik heb spasme). Op dit moment kan ik niet goed typen, teveel last . Ik kom er nog op terug. Alright?
Doe het rustig aan.
Ko'rishguncha!
god's away on business.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:09 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Me dunkt dat ik genoeg geduld gehad heb. Of heb je persisteerende klachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |