quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je nog geluk, als ik dat aan die van mij vraag krijg ik alleen maar zo'n grote tevreden grijns te zien
quote:
Doet me erg denken aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mocht je niet mee?![]()
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan met de mijnese, was wel gezellig, maar was een beetje veel,
dus dat moet allemaal 3 trappen op gesjouwd worden en dat gaat dan van zo..
Hij: Ja geef mij die tassen maar, doe jij de deur vast open.
Ik: alleen met het tasje met brood, ja, wacht effe,,, verkeerde sleutel, nog een keer proberen,
Hij: Puffend... Schiet nou Ohop!! ik ben geen pakezel.
Trap op...
Hij: Puf, Puf, godverdomme ik zak zowat door mijn hoeven![]()
Ik: ja we zijn er bijna![]()
Ik hou deur open, ja, ja, IK hou de deur open![]()
Hij laat in de keuken als die tassen op de grond zakken onder zwaar geklaag en gehijg.
pakt een fles Jus d;orange uit één van de boodschappentassen, drinkt bijna zo uit de fles
die halve fles leeg, gaat naar huiskamer met de kreet ÉFFE EEN PEUK ROKEN IK BEN GEBROKEN!
ik: jaaaaaa, daaaaaag, helpt effe uitpakken er zit ook diepvries bij![]()
Hij; Ja, ik kom zo, effe bijkomen.
Ik: begin mopperend die tassen uit te pakken, ben bijna klaar komt meneer aanzetten![]()
Hij: moet ik nog helpen (met grote smile)
Ik: Ja flikker nou maar op
En toen moest ie lachen, en ik ook![]()
Dat is de praktijk
Lijkt er totaal niet op manquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan
[ afbeelding ]
Yup, en 3 maanden later gaat die vrouw van de afbeelding vreemd. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mocht je niet mee?![]()
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan met de mijnese, was wel gezellig, maar was een beetje veel,
dus dat moet allemaal 3 trappen op gesjouwd worden en dat gaat dan van zo..
Hij: Ja geef mij die tassen maar, doe jij de deur vast open.
Ik: alleen met het tasje met brood, ja, wacht effe,,, verkeerde sleutel, nog een keer proberen,
Hij: Puffend... Schiet nou Ohop!! ik ben geen pakezel.
Trap op...
Hij: Puf, Puf, godverdomme ik zak zowat door mijn hoeven![]()
Ik: ja we zijn er bijna![]()
Ik hou deur open, ja, ja, IK hou de deur open![]()
Hij laat in de keuken als die tassen op de grond zakken onder zwaar geklaag en gehijg.
pakt een fles Jus d;orange uit één van de boodschappentassen, drinkt bijna zo uit de fles
die halve fles leeg, gaat naar huiskamer met de kreet ÉFFE EEN PEUK ROKEN IK BEN GEBROKEN!
ik: jaaaaaa, daaaaaag, helpt effe uitpakken er zit ook diepvries bij![]()
Hij; Ja, ik kom zo, effe bijkomen.
Ik: begin mopperend die tassen uit te pakken, ben bijna klaar komt meneer aanzetten![]()
Hij: moet ik nog helpen (met grote smile)
Ik: Ja flikker nou maar op
En toen moest ie lachen, en ik ook![]()
Dat is de praktijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |