abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2013 @ 11:29:14 #76
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_133211885
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:33 schreef Iwanius het volgende:
In deze gaat het daar allemaal niet om. De enige reden dat zij zichzelf al gediskwalificeerd heeft om cdo specops te worden is door haar eigen drang naar publiciteit. Daarbij heeft ze in maart van dit jaar via Twitter al verraden dat ze dolgraag naar de Politie wilde. Schijnbaar wilde ze haar daar ook niet hebben.
_O-

Ik vraag me af hoe dat nou komt!
-weg-
pi_133411347
quote:
Ok, ik heb mogelijk een nieuwsbericht verkeerd gelezen. Ik las dat het niet openstond voor vrouwen, maar als deze vier er inderdaad aan mee kunnen doen lijkt het erop dat het aangepast is. Kan iemand dit bevestigen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef Samson het volgende:
Het is zo simpel, vrouwen kunnen het fysiek en mentaal niet aan. En dan nog de hele issue van het in extreme situaties kunnen werken en het moeten werken tussen de mannen met alle spanningen van dien. Waarom moeten vrouwen altijd zo nodig hetzelfde willen doen als mannen?
Ik zie nog steeds niet waarom ze het (blijkbaar per definitie) fysiek en mentaal niet aan zouden kunnen. En kunnen die spanningen niet bij mannen onderling voorkomen? Waarom vind je het overigens een probleem als vrouwen hetzelfde willen als mannen?

quote:
15s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:33 schreef Iwanius het volgende:
In deze gaat het daar allemaal niet om. De enige reden dat zij zichzelf al gediskwalificeerd heeft om cdo specops te worden is door haar eigen drang naar publiciteit. Daarbij heeft ze in maart van dit jaar via Twitter al verraden dat ze dolgraag naar de Politie wilde. Schijnbaar wilde ze haar daar ook niet hebben.
Zoals ik al eerder zei ontken ik niet dat het opzoeken van de media eerder aan bod is gekomen, maar:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:48 schreef Anthr0p0s het volgende:
Ik vraag me toch af of dit geen “Damn if you do, damn if you don’t.” situatie is. Je wordt afgewezen omdat je een vrouw bent en je laat het daarbij; einde verhaal. Je wordt afgewezen omdat je een vrouw bent en brengt het bij de media onder de aandacht en je bent een “aandachtshoer”, dus ongeschikt; wederom einde verhaal. Vanuit wat ik zie lijkt het er op dat wat ze ook had gedaan, ze hoe dan ook geen kans heeft gekregen.
Gedachten?

quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In het leger zijn geen uitzonderingen. Er zijn geen individuen. Je bent onderdeel van een groep en je functioneert als groep op basis van hierarchie. Niet op basis van uitzonderingen. Dus hoeven we daar ook niet over te discussieren.
Vind je dat dit dan ook van toepassing moet zijn op het toelaten van mensen bij militaire onderdelen? Iedereen die het aankan toelaten, geen uitzonderingen? En zou een willekeurige vrouwelijke kandidaat die fysiek en mentaal sterker is dan een willekeurige mannelijke kandidaat de voorkeur moeten hebben boven deze man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')