Dankjequote:Op zaterdag 4 april 2015 11:49 schreef tinoz het volgende:
Het is mooi gelukt vind ik ! Alleen moet er wel een héél erg klein fotootje in !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op maandag 15 mei 2017 09:38 schreef summer2bird het volgende:
Kick!
Die van mij is af! Het wordt een laat moederdagscadeauNu nog voegen en dan issie klaar
Weken aan gewerkt, meer dan 40 euro aan glas erin.Deze nooit eerder gezien, maar wauw die is gaaf zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je moeder er van?
Wel jammer dat al mn foto's door Photobucket niet meer zichtbaar zijn
Gelukkig staat het fotolijstje dat hij af was nog wel op Pinterest, dus nog maar even een keer posten vanaf daar dan:
Ik heb er alleen nog steeds geen foto inHij staat gewoon zo op de kast haha
[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 25-03-2018 20:42:35 ]
quote:Op maandag 15 mei 2017 09:38 schreef summer2bird het volgende:
Kick!
Die van mij is af! Het wordt een laat moederdagscadeauNu nog voegen en dan issie klaar
Weken aan gewerkt, meer dan 40 euro aan glas erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wauw
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dankjequote:Op zondag 8 april 2018 15:14 schreef _Hestia_ het volgende:
Leuk allemaal! En ook gezellig dat je het samen met zoonlief doet
Leuk zeg!quote:Op maandag 9 april 2018 17:58 schreef drakin het volgende:
Mijn allereerste keer mozaieken was een ontzettend leuke ervaring(de 3 was mijn 2e project)
Ik koos een basis, een bamboe schaal, en het soort steen, ik wilde een spiraal maken in zwart wit.
Eerst uitleg hoe je tegels "knipt"
[ afbeelding ]
Daarna de geknipte stukjes die allemaal scheef moesten opplakken
[ afbeelding ]
Later bij het groter worden van de spiraal werden de geknipte tegels groter en konden ze rechter
[ afbeelding ]
En na het voegen was dit het eindresultaat
[ afbeelding ]
De schaal is nog gelakt en is veilig in Nederland aangekomen na een reis van 800 km![]()
En omdat ik volgende week een open dag hou van mijn webwinkel Elve Geluk heb ik de schaal meteen in gebruik met visitekaartjes met een kleinigheidje eraan.
[ afbeelding ]
mozaieken met kraaltjes?quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Zelf ben in nu aan met kraaltjes begonnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |