Namasté moemoe!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:29 schreef moemoe het volgende:
Even een klein kickje zodat dit in mijn actieve topics naar boven komt ter herinnering.
Later zal ik een “echte” post plaatsen.
Ja hoor, 1x per week is voldoende. Je bepaalt namelijk zelf de grens dus als jij nu 1x per week wil, dan is dat helemaal OK. Alleen dan duurt het wat langer voor je ervaring opbouwt, maar dat is geen big deal. En thuis: ook een kwestie van even aftasten en dan komt er vanzelf wel een moment waarop je het thuis dekt te kunnen proberen.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:10 schreef DorothyGale het volgende:
Ah een yoga topic![]()
Heb echt op dit moment een enorme behoefte om meer in mijn lichaam te zitten, dus ga beginnen met hatha yoga. Maar wat ik mij afvraag, is 1x per week wel voldoende om het goed onder de knie te krijgen? En vanaf welk moment kan je ook veilig thuis aan de slag?.
Ik weet niet wat je van Bodybalance vindt en naar welke sportschool je hier in de stad gaat. Maar ik zit bij die sportschool bij het zwembad en die is pas overgenomen. Van Smart-fit wordt het nu een Pro fit gym. Maar nu is er ook een uitgebreider groepslesrooster en is Bodybalance 4x per week ipv 2x per week. Dus vanavond ga ik eindelijk weer eens een les doen 🥳quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:34 schreef Seven. het volgende:
Wow, wat een verandering t.o.v. 2 jaar geleden. Mijn man is nog steeds langdurig ziek, maar mijn rugklachten zijn verdwenen en ik zit weer lekker in m'n vel.
Vorige maand weer gestopt met yoga, na 1,5 jaar Ashtanga. Nu ligt de focus op een gezellige sportschool hier om de hoek. Maar de interesse in yoga blijft wel dus ongetwijfeld keer ik een keer weer terug op de mat.
Ah mooiquote:Op zondag 18 juni 2023 12:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja hoor, 1x per week is voldoende. Je bepaalt namelijk zelf de grens dus als jij nu 1x per week wil, dan is dat helemaal OK. Alleen dan duurt het wat langer voor je ervaring opbouwt, maar dat is geen big deal. En thuis: ook een kwestie van even aftasten en dan komt er vanzelf wel een moment waarop je het thuis dekt te kunnen proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |