voor het geval je vraag serieus was: in tegenstelling tot jouquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:48 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad veel korter.
Dankje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
voor het geval je vraag serieus was: in tegenstelling tot jou
Nee, hij zou in GC mogen met als TT: Leer FOK!kers spellen...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
En deze gaat maar eens unsticky, want hij is schijnbaar niet meer nodig!
GCquote:Op zondag 8 januari 2006 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, hij zou in GC mogen met als TT: Leer FOK!kers spellen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 23:32:52 ]
Ik was ook een van de weinige die het goed hadquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:34 schreef Biancavia het volgende:
Een synoniem is een woord dat ongeveer dezelfde betekenis heeft als een ander woord. Zoals jeugd en jongeren.
Niet een hele zin.
Een krul voor jou!quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was ook een van de weinige die het goed hadDaarom due opmerking "Waar gaat dit heen..."
Wauw.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een krul voor jou! [ afbeelding ]
Bij een vergrotende trap (een ongelijkheid in een vergelijking) gebruik je dan:quote:Op zondag 25 november 2012 12:41 schreef The_Gerb het volgende:
dit gaat niet over spellen maar dit is meer gramaticaal, ik ben een puber en ik weet niet of het nou: dan mij, als ik, als mij, of dan ik is? nazi er maar op los grammer nazi's
'Een van de weinigeN'.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was ook een van de weinige die het goed hadDaarom due opmerking "Waar gaat dit heen..."
Bij twijfel is het: hun benne goeder als ons.quote:Op zondag 25 november 2012 12:41 schreef The_Gerb het volgende:
dit gaat niet over spellen maar dit is meer gramaticaal, ik ben een puber en ik weet niet of het nou: dan mij, als ik, als mij, of dan ik is? nazi er maar op los grammer nazi's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |