abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 13 februari 2013 @ 16:15:00 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_122833567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef simmu het volgende:
nou. dat vind ik nogal een rotuitspraak elfletterig. weet je wel wat een groeiachterstand tijdens een zwangerschap kan omvatten? ik wel. en dat gun ik echt helemaal niemand. nog buiten het idee dat het niet de vrouw is, maar het kind waar dit mee gebeurt.
Je weet duidelijk niet wat ze een andere vrouw toevoegde die een kind verloren had.
Laat ik het zo zeggen, Mw Mariska is geen heilige moeder maria.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_122833773
quote:
nou. dat vind ik nogal een rotuitspraak elfletterig. weet je wel wat een groeiachterstand tijdens een zwangerschap kan omvatten? ik wel. en dat gun ik echt helemaal niemand. nog buiten het idee dat het niet de vrouw is, maar het kind waar dit mee gebeurt.

edit; dat zij het prima vind om botte uitspraken te doen maakt het nog niet goed dat anderen dat dan naar haar toe ook maar doen.
Ik schrijf dat ik niemand ziekte en leed toewens, dus ook geen groeiachterstand van een baby tijdens de zwangerschap. Ik teken er wel bij aan dat er niet persé een verband hoeft te zijn tussen die medische situatie en de column van Koelman. Het wordt wel érg gemakkelijk aan elkaar gelinkt.

Verder zijn de uitspraken gedaan in de vorm van een satirische column. De columnist kroop in de huid van Orban-De Haas. Feitelijk zijn er geen uitspraken aan haar adres gedaan.

En zoals Yvonne ook al opmerkt: de dingen die Orban-De Haas andere mensen heeft toegebeten zijn ernstig genoeg om ook aan de basis van (medische) klachten te staan. Je zou het kunnen zien als een soort koekje van eigen deeg wat ze krijgt. Niettemin hoop ik dat de gezondheid van de baby daar verder niet onder lijdt.
  woensdag 13 februari 2013 @ 16:25:19 #128
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_122834004
quote:

edit; dat zij het prima vind om botte uitspraken te doen maakt het nog niet goed dat anderen dat dan naar haar toe ook maar doen.
Dat dus.

Verantwoordelijkheid voor je uitspraken ligt bij jezelf, niet bij iemand anders.
pi_122834090
Is die groeiachterstand niet gewoon de wil van God?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_122834319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je weet duidelijk niet wat ze een andere vrouw toevoegde die een kind verloren had.
dat zal best. dus omdat de moeder een kutwijf is, gun je het kind de dood?

toffe houding...
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Admin woensdag 13 februari 2013 @ 16:48:01 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_122834973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef simmu het volgende:

[..]

dat zal best. dus omdat de moeder een kutwijf is, gun je het kind de dood?

toffe houding...
Waar precies zeg ik dat?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_122835024
Hm vreemd allemaal, maar ik blijf achter Koelman staan.
pi_122835740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Karma is a bitch..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_122835897
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waar precies zeg ik dat?
ik reageerde niet alleen op jou. meer op de hele "karma is een bitch, poets wederpoets, ze ondervindt nu zelf de gevolgen"-mentaliteit

tuurlijk is dat mens een vervelend rotwijf wat de meest idiote shit de wereld inslingert. en toch gun ik haar dan dit niet. ik vind die hele huidige mentaliteit dat je alles moet mogen zeggen en dat dan ook doet vrij irritant. vrijheid van meningsuiting betekent niet dat elke snipper fatsoen het raam uit kan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122835947
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 17:11 schreef simmu het volgende:

[..]

ik reageerde niet alleen op jou. meer op de hele "karma is een bitch, poets wederpoets, ze ondervindt nu zelf de gevolgen"-mentaliteit

tuurlijk is dat mens een vervelend rotwijf wat de meest idiote shit de wereld inslingert. en toch gun ik haar dan dit niet. ik vind die hele huidige mentaliteit dat je alles moet mogen zeggen en dat dan ook doet vrij irritant. vrijheid van meningsuiting betekent niet dat elke snipper fatsoen het raam uit kan.
Helemaal mee eens, goed gezegd.
pi_122835977
quote:

[..]

Ik vind die doodsbedreigingen aan het adres van haar en Koelman veel zieliger eerlijk gezegd.
  woensdag 13 februari 2013 @ 17:15:38 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_122836037
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:38:14 #139
335452 cricket
cricket from space
pi_122838897
quote:
Ze komt meer over alsof ze de situatie lekker zit uit te melken. Als dat niet het geval is moet ze zich niet zo aanstellen.
pi_122839423
Ik zit al een uur op mijn vingers maar ik kan het écht niet laten. :@

Beste Mariska, als het niet zo mag zijn, is het de wil van de Here.

Zo, kruip ik nu weer braaf in mijn hoekje.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_122839867
quote:
Wat een draak van een brief. En als ik die reacties eronder lees dan leeft die Pastoor Honings ook helemaal buiten de maatschappij en is die het begrip 'naastenliefde' vergeten wat volgens mij een centraal thema van Jezus Christus was in tegenstelling tot abortus. :N
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:24:00 #142
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122851033
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:52 schreef Nies het volgende:
Ik zit al een uur op mijn vingers maar ik kan het écht niet laten. :@

Beste Mariska, als het niet zo mag zijn, is het de wil van de Here.

Zo, kruip ik nu weer braaf in mijn hoekje.
^O^ En je bent nog best netjes hoor :@
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')