Je weet duidelijk niet wat ze een andere vrouw toevoegde die een kind verloren had.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef simmu het volgende:
nou. dat vind ik nogal een rotuitspraak elfletterig. weet je wel wat een groeiachterstand tijdens een zwangerschap kan omvatten? ik wel. en dat gun ik echt helemaal niemand. nog buiten het idee dat het niet de vrouw is, maar het kind waar dit mee gebeurt.
Ik schrijf dat ik niemand ziekte en leed toewens, dus ook geen groeiachterstand van een baby tijdens de zwangerschap. Ik teken er wel bij aan dat er niet persé een verband hoeft te zijn tussen die medische situatie en de column van Koelman. Het wordt wel érg gemakkelijk aan elkaar gelinkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef simmu het volgende:
nou. dat vind ik nogal een rotuitspraak elfletterig. weet je wel wat een groeiachterstand tijdens een zwangerschap kan omvatten? ik wel. en dat gun ik echt helemaal niemand. nog buiten het idee dat het niet de vrouw is, maar het kind waar dit mee gebeurt.
edit; dat zij het prima vind om botte uitspraken te doen maakt het nog niet goed dat anderen dat dan naar haar toe ook maar doen.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef simmu het volgende:
edit; dat zij het prima vind om botte uitspraken te doen maakt het nog niet goed dat anderen dat dan naar haar toe ook maar doen.
dat zal best. dus omdat de moeder een kutwijf is, gun je het kind de dood?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wat ze een andere vrouw toevoegde die een kind verloren had.
Laat ik het zo zeggen, Mw Mariska is geen heilige moeder maria.
Waar precies zeg ik dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef simmu het volgende:
[..]
dat zal best. dus omdat de moeder een kutwijf is, gun je het kind de dood?
toffe houding...
Karma is a bitch..quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wat ze een andere vrouw toevoegde die een kind verloren had.
Laat ik het zo zeggen, Mw Mariska is geen heilige moeder maria.
ik reageerde niet alleen op jou. meer op de hele "karma is een bitch, poets wederpoets, ze ondervindt nu zelf de gevolgen"-mentaliteitquote:
Helemaal mee eens, goed gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:11 schreef simmu het volgende:
[..]
ik reageerde niet alleen op jou. meer op de hele "karma is een bitch, poets wederpoets, ze ondervindt nu zelf de gevolgen"-mentaliteit
tuurlijk is dat mens een vervelend rotwijf wat de meest idiote shit de wereld inslingert. en toch gun ik haar dan dit niet. ik vind die hele huidige mentaliteit dat je alles moet mogen zeggen en dat dan ook doet vrij irritant. vrijheid van meningsuiting betekent niet dat elke snipper fatsoen het raam uit kan.
Ik vind die doodsbedreigingen aan het adres van haar en Koelman veel zieliger eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:11 schreef simmu het volgende:
[..]
ik reageerde niet alleen op jou. meer op de hele "karma is een bitch, poets wederpoets, ze ondervindt nu zelf de gevolgen"-mentaliteit
tuurlijk is dat mens een vervelend rotwijf wat de meest idiote shit de wereld inslingert. en toch gun ik haar dan dit niet. ik vind die hele huidige mentaliteit dat je alles moet mogen zeggen en dat dan ook doet vrij irritant. vrijheid van meningsuiting betekent niet dat elke snipper fatsoen het raam uit kan.
Wat een vrouwquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef Leandra het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)n_Jeanine_Hennis.pdf
Ze komt meer over alsof ze de situatie lekker zit uit te melken. Als dat niet het geval is moet ze zich niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:11 schreef simmu het volgende:
Wat een draak van een brief. En als ik die reacties eronder lees dan leeft die Pastoor Honings ook helemaal buiten de maatschappij en is die het begrip 'naastenliefde' vergeten wat volgens mij een centraal thema van Jezus Christus was in tegenstelling tot abortus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef Leandra het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)n_Jeanine_Hennis.pdf
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:52 schreef Nies het volgende:
Ik zit al een uur op mijn vingers maar ik kan het écht niet laten.![]()
Beste Mariska, als het niet zo mag zijn, is het de wil van de Here.
Zo, kruip ik nu weer braaf in mijn hoekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |