QFTquote:Op zondag 24 juni 2012 18:51 schreef Patroon het volgende:
Verder vond ik het commentaar idd van diep triest niveau.
Mweh, de georganiseerdheid van een vlakke etappe in de Tour kan soms vervelend zijn, en Parijs Roubaix met 3 Mapei's/QS ook misschien, maar in het algemeen vind ik enige ploegentactiek toch wel gaaf.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Patroon het volgende:
Het valt mij wel op dat de koersen (zowel in België en Nederland) spannender zijn omdat de ploegen kleiner zijn (los van QS en Rabobank). Ik zou dan ook graag zien dat ze de ploegen kleiner maken, van 9 renners naar 4 of 5 renners. Dat zou de koers veel minder controleerbaar maken.
Ja maar het zorgt voor extreem berekende koersen, wat saai is voor de kijker.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Mweh, de georganiseerdheid van een vlakke etappe in de Tour kan soms vervelend zijn, en Parijs Roubaix met 3 Mapei's/QS ook misschien, maar in het algemeen vind ik enige ploegentactiek toch wel gaaf.
Ja het extreem hoge aantal uitvallers kwam vooral door het weer. Als het dan niet gaat is dat een extra stimuli om af te stappen icm de gladheid waardoor renners geen risico willen nemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
Het NK leek wel een beetje op Parijs Roubaix zo qua wedstrijdverloop. Kwam ook vooral door het weer misschien.
Waarbij maar 12 man de volledige afstand hebben afgelegd.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
In totaal 16 man in einduitslag opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Helemaal eens, ben ook onder de indruk.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Even buiten alles, ik vond het echt zeer verheugend wat Gesink liet zien vandaag. Op een parcours dat absoluut niet voor hem gemaakt is, toch zo sterk voor de dag komen en laten zien dat hij eigenlijk de sterkste was na Terpstra.
twitter:Vaughters twitterde op zondag 24-06-2012 om 22:27:10Considering the course and conditions, Gesink's performance in the Dutch championships would seem indicative of increasing form. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |