quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 10:03 schreef pfaf het volgende:[..]
Omdat het een publieke omroep is en pretendeert 'wat anders' te doen, maar overdag compleet inwisselbaar is met alle bestaande commerciële omroepen. Pas 's avonds krijgen ze voorzichtig bestaansrecht met mixes en alternatievere muziek. Maargoed, dit is een politieke en geen muzikale discussie.

Staande blijft dat er op die enkele etherfrequentie die we hebben helemaal niets verrassends te luisteren valt.
[..]
Gegniffeld? Dit is wat ik laatst op het andere forum bedoelde Sand, jij bent vaak degene die generaliserend bent!!! Ik heb Man Down zeker bij mijn top 20 van vorig jaar zitten. Ik vind het soms (vooral in dat andere forum) nogal stuitend hoe verheven 'normaal' jij je probeert voor te doen. Zo van "Ik luister allemaal muziek die jullie niets aan vinden omdat het populair is". Ik snap niet hoe je aan dat beeld komt?
[..]
Niemand. Dat zal hier toch ook niemand beweren?
Met die post van AbXorb was ik het overigens ook totaal niet eens, vandaar mijn post. de helft van mijn muziekcollectie bestaat uit pop of aanverwanten en ook die kunnen mij raken en ontroeren. Zeker zelfs. Over argumentatie (ik ben daar volgens mij het vorige topic over begonnen): ook daar is er geen verschil tussen pop en alternatieve muziek. JUIST niet, als er wel een verschil zou bestaan zoals AbXorb beweert zou dat betekenen dat er verschillende wetten bestaan voor pop en alternatief en deze discussie überhaupt niet kan bestaan...
Ik overdrijf soms, dat klopt wel ja, dat kan wel eens richting generaliseren gaan. Maar dat is wel ingegeven aan de discussie die ik de afgelopen jaren meermaals heb gevoerd. Zo kom ik aan dat beeld. Jij bent meer een uitzondering op de regel. Ik weet dat er een hele hoop mensen zijn die popmuziek verafschuwen. In welk genre het dan ook valt. Puur omdát het popmuziek is. Daar word ik dan weer recalcitrant van

.