Ik zou niet van een "oplossing" willen spreken nadat blijkt dat gelovigen atheïsten ongeveer net zo zien als verkrachters. Ik vraag me af wat gelovigen ervan zouden vinden als ze omgekeerd op zo'n manier werden afgeschilderd en behandeld.quote:Op maandag 5 december 2011 10:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, we zijn eruit. Slotje, opgelost.![]()
Zo? Waarom bestaat alcohol dan? Waarom heeft God/Allah/Otti-Batti de kunst van het distilleren en bierbrouwen dan aan de mensheid geleerd?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:19 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Het is schadelijk voor jezelf en je omgeving. God heeft het beste voor met Zijn schepping, vandaar dat wij geen alcohol mogen drinken. Kijk naar het grotere plaatje, pak de statistieken erbij en dan kun je met je eigen ogen aanschouwen hoe schadelijk alcohol is voor de maatschappij.
Scheer alle katholieken over een kam wat betreft het verkrachten van kleine jongetjes of noem islam een godsdienst van een pedo-profeet en daar heb je je antwoord. En dat is dan nog meer op historische feiten gestoeld (en uiteraard geen enkele gelovige behalve de schuldigen aan te rekenen)quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet van een "oplossing" willen spreken nadat blijkt dat gelovigen atheïsten ongeveer net zo zien als verkrachters. Ik vraag me af wat gelovigen ervan zouden vinden als ze omgekeerd op zo'n manier werden afgeschilderd en behandeld.
Het is nogal wat namelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |