Heeft Frenkie vandaag weer zijn veilige tikkies breed kunnen geven??? de meeste overschatte middenvelder in Europaquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
Als je Frenkie hoort, schat je hem ongeveer 30 IQ-punten hoger in dan Sjonnie. Frenkie ziet het en hij kan het onder woorden brengen. Sjonnie vindt alleen maar dat spelers hard moeten werken en lef moeten tonen
Zal sowieso blij zijn als Koeman weg is.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:08 schreef Lyrebird het volgende:
En dat zooitje wilde niet met Til in de spits spelen? Dat zegt nu meer over de spelers dan over Til.
Jammer dat je geen geduld had.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had ik eindelijk een keer een uitslag goed, wordt er weer geen melding van gemaakt.
Erg jammer @:Coco
Het is bijna knap hoe Koeman op rechts steevast een koppeltje weet neer te zetten dat niet complementair is. Als ik hem was zou ik het opgeven en met twee valse negens gaan spelen. Gakpo en Simons ofzo.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was wel heel erg slecht. Vooral die rechterkant met Geert en Malen was helemaal niks, dat koppeltje werkt gewoon niet.
Je speelt met 6 spelers uit de absolute top en 4 PL-spelers. En nog een heleboel PL-spelers op de bank. Dit zou echt een niveau hoger moeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |