Ik lees alleen vooroordelen en voorbarige conclusies in je posts. Je had het over dat je mijn postgeschiedenis hebt bekeken en dat ik 100% moslim ben. Ik vroeg je om met een post te komen waaruit dat zou blijken, maar je ontwijkt die vraag. Je etaleert onderbuikgevoelens, vandaar dat het niet inhoudelijk is en je alleen in termen van “sneu dit en dat” “achterlijk dit en dat” spreekt. Je zal vast intelligent zijn, maar hiermee kom je zelf niet bepaald ontwikkeld over.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:09 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ow je bent dus gewoon een sneue conservatief die in de bres springt voor alle achterlijke culturen. Dat is misschien nog wel sneuer dan een moslim. Die staan tenminste voor hun achterlijkheid, hoe sneu ook.
Ben je nou een moslim of gewoon conservatief?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:51 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Ik lees alleen vooroordelen en voorbarige conclusies in je posts. Je had het over dat je mijn postgeschiedenis hebt bekeken en dat ik 100% moslim ben. Ik vroeg je om met een post te komen waaruit dat zou blijken, maar je ontwijkt die vraag. Je etaleert onderbuikgevoelens, vandaar dat het niet inhoudelijk is en je alleen in termen van “sneu dit en dat” “achterlijk dit en dat” spreekt. Je zal vast intelligent zijn, maar hiermee kom je zelf niet bepaald ontwikkeld over.
Ik constateer dat mensen met haat beter een ander boek moeten gaan verbranden. Het is uiterst onverstandig gebleken.quote:
Ga huilen.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik constateer dat mensen met haat beter een ander boek moeten gaan verbranden. Het is uiterst onverstandig gebleken.
Ik heb overigens veel liever dat er geen enkel boek verbrand wordt. Intellecutele armoede.²
Triggert het je echt, als je een plaatje ziet van een brandende Koran?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik constateer dat mensen met haat beter een ander boek moeten gaan verbranden. Het is uiterst onverstandig gebleken.
Ik heb overigens veel liever dat er geen enkel boek verbrand wordt. Intellecutele armoede.²
Mij niet. Maar je moet dat risico niet willen nemen joh.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Triggert het je echt, als je een plaatje ziet van een brandende Koran?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |