abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216702771
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 13:09 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ow je bent dus gewoon een sneue conservatief die in de bres springt voor alle achterlijke culturen. Dat is misschien nog wel sneuer dan een moslim. Die staan tenminste voor hun achterlijkheid, hoe sneu ook. :')
Ik lees alleen vooroordelen en voorbarige conclusies in je posts. Je had het over dat je mijn postgeschiedenis hebt bekeken en dat ik 100% moslim ben. Ik vroeg je om met een post te komen waaruit dat zou blijken, maar je ontwijkt die vraag. Je etaleert onderbuikgevoelens, vandaar dat het niet inhoudelijk is en je alleen in termen van “sneu dit en dat” “achterlijk dit en dat” spreekt. Je zal vast intelligent zijn, maar hiermee kom je zelf niet bepaald ontwikkeld over.
pi_216702869
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 13:51 schreef Kerelx het volgende:

[..]
Ik lees alleen vooroordelen en voorbarige conclusies in je posts. Je had het over dat je mijn postgeschiedenis hebt bekeken en dat ik 100% moslim ben. Ik vroeg je om met een post te komen waaruit dat zou blijken, maar je ontwijkt die vraag. Je etaleert onderbuikgevoelens, vandaar dat het niet inhoudelijk is en je alleen in termen van “sneu dit en dat” “achterlijk dit en dat” spreekt. Je zal vast intelligent zijn, maar hiermee kom je zelf niet bepaald ontwikkeld over.
Ben je nou een moslim of gewoon conservatief?
pi_216706133
Altijd weer islam
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 16 februari 2025 @ 17:36:45 #254
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_216706567
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 17:04 schreef ludovico het volgende:
Altijd weer islam
Gaat nog gezellig worden
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 16 februari 2025 @ 22:42:29 #255
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216711493
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 17:04 schreef ludovico het volgende:
Altijd weer islam
Ik constateer dat mensen met haat beter een ander boek moeten gaan verbranden. Het is uiterst onverstandig gebleken.

Ik heb overigens veel liever dat er geen enkel boek verbrand wordt. Intellecutele armoede.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216711576
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik constateer dat mensen met haat beter een ander boek moeten gaan verbranden. Het is uiterst onverstandig gebleken.

Ik heb overigens veel liever dat er geen enkel boek verbrand wordt. Intellecutele armoede.

Ga huilen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_216711665
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Triggert het je echt, als je een plaatje ziet van een brandende Koran?
  zondag 16 februari 2025 @ 22:56:15 #258
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216711684
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Triggert het je echt, als je een plaatje ziet van een brandende Koran?
Mij niet. Maar je moet dat risico niet willen nemen joh.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')