Helemaal mee eens. Zet ze maar in een kamer in een omgebouwd kantoor of leeg fabrieksgebouw, met gezamenlijke keuken, badkamers en recreatieruimte. Een kamer van 3 x 3 is groot genoeg. En dan kun je er heel veel kwijt. Dan mogen ze gaan werken of leren en zich inschrijven voor een woning. Ze mogen dan, net als onze eigen bevolking 8 tot 14 jaar wachten op een woning. Dat ze in het thuisland een gezin hebben, is van geen enkel belang. Onze jongeren willen ook graag een gezin, maar wonen, soms met zijn tweeën op een kamer van 3 x 3 bij de ouders.quote:Op zondag 8 september 2024 13:03 schreef blomke het volgende:
[..]
De stroom asielzoekers indammen op de stranden. Ieder vorm van verblijf in een AZC onaantrekkelijk maken (die BBB regeling afschaffen is een begin), ieder vorm van voorkeursbehandeling voor een statushouder, afschaffen.
Het begint echter met het tussen de oren zitten: bij de honderden miljoenen potentiële economische vluchtelingen, moet het bij voorbaat duidelijk zijn dat ze consequent teruggestuurd worden.
Marseille is de mooiste stad in Noord Afrikaquote:Op zondag 8 september 2024 12:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Klopt. Aan de andere kant: de bootvluchtelingen landen niet op de Nederlandse stranden. HEt zijn de Zuidelijke landen die de stroom opvangen, daar moet je "het hek zetten".
[..]
Zeker waar. De asielcrisis is al iets van 25 jaar, wellicht 35 jaar. Fatsoenlijk beleid is er blijkbaar niet gevoerd. Op een gegeven moment "keert de wal het schip". Ben recent in Marseille geweest; de schrik sloeg mij om het hart.
Staat dan ook in de top 3 onveilige steden van Europa.quote:Op zondag 8 september 2024 13:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Marseille is de mooiste stad in Noord Afrika
Ja, gewoon alles van dat. En meer.quote:Op zondag 8 september 2024 13:03 schreef blomke het volgende:
[..]
De stroom asielzoekers indammen op de stranden. Ieder vorm van verblijf in een AZC onaantrekkelijk maken (die BBB regeling afschaffen is een begin), ieder vorm van voorkeursbehandeling voor een statushouder, afschaffen.
Het begint echter met het tussen de oren zitten: bij de honderden miljoenen potentiële economische vluchtelingen, moet het bij voorbaat duidelijk zijn dat ze consequent teruggestuurd worden.
Ik ga morgen weer naar het werk. Ik weet nou al dat ik tijden in de file sta, zowel op de heen- als op de terugweg.quote:Op zondag 8 september 2024 16:00 schreef matigeuser het volgende:
Ja, gewoon alles van dat. En meer.
Dat dit niet als grootste prioriteit wordt gezien door onze politieke leiders is gewoon nalatigheid op alle fronten.
ja end at gaat Pvda en Groen Links niet doenquote:Op zondag 8 september 2024 13:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat kun je zelf oplossen door ander werk te zoeken / andere woning te zoeken / OV te nemen. En daarnaast, is ook dit een onderdeel van het probleem van de massa-immigratie. Onze bevolking krimpt namelijk al lang door een laag geboortecijfer. De enige reden waarom onze bevolking nog groeit is de immigratie.quote:Op zondag 8 september 2024 16:02 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar het werk. Ik weet nou al dat ik tijden in de file sta, zowel op de heen- als op de terugweg.
Horen we die gasten in politiek Den Haag nog wel eens over het fileprobleem??
"Hoge nood", dan had ze dus toch gelijk met asielcrisis.quote:Op zondag 8 september 2024 12:24 schreef Starhopper het volgende:
Taakstraf voor Faber bij een AZC. Goed idee!
[ x ]
3x geen optie.quote:Op zondag 8 september 2024 16:35 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat kun je zelf oplossen door ander werk te zoeken / andere woning te zoeken / OV te nemen.
Ik snap het helemaal. Maar als iedereen zo denkt, dan wordt het fileprobleem niet opgelost. Maar goed, het is je goed recht om in de file aan te sluiten natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2024 19:58 schreef blomke het volgende:
[..]
3x geen optie.
Het meest rampzalige is nog wel het OV: de lange reistijd, de wachttijd op de koude, tochtige perrons, de vertragingen, de uitvallende treinen, de kosten, de viezigheid in de coupés, de stinkende mensen, de overvolle treinen, de herrie van de kakelende scholieren en ga zo maar door.
Dan maar de file.
Zeker. Minder mensen tot heil der mensheid.quote:Op zondag 8 september 2024 20:06 schreef matigeuser het volgende:
In ieder geval nog een extra reden om op een partij te stemmen die de massa-immigratie wil stoppen en remigratie wil stimuleren. Minder mensen = minder files!
Mensen zijn echter niet vervelend of opdringerig.quote:Op zondag 8 september 2024 20:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Zeker. Minder mensen tot heil der mensheid.
Waarom zou je het paspoort niet kunnen nazenden? Wij hebben briefgeheim. Je hoeft alleen maar te zeggen dat je geen paspoort hebt. Niemand kan het bewijzen dat je het paspoort wel hebt.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij kan wat jij stelt niet, in elk geval niet zo eenvoudig, anders konden ze ook wel gewoon direct uitgezet worden en hoefden we geen procedure op te tuigen.
Al ben ik wel met jou eens dat dat smerige spelletjes zijn vanuit het land van herkomst.
quote:Minister Marjolein Faber (Asiel en Migratie) reageert maandag begripvol op de Duitse plannen om tijdelijk extra grenscontroles uit te voeren. Ook wil het land meer mensen weigeren aan de grens. Dat laatste ziet buurland Oostenrijk niet zitten.
"Oostenrijk zal geen personen accepteren die uit Duitsland worden teruggestuurd. Er is geen speelruimte", vertelde de Oostenrijkse minister van Binnenlandse Zaken Gerhard Karner tegen Duitse media. "Het is de wet. Ik heb het hoofd van de federale politie opgedragen om geen terugkeer toe te staan."
Volgens Karner heeft Duitsland het recht om mensen terug te sturen als een ander EU-land verantwoordelijk is voor de asielaanvraag, maar heeft Duitsland daarvoor wel toestemming van de betrokken lidstaat nodig.
"Het coördineren met onze buurlanden blijft onze hoge prioriteit", zei de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Nancy Faeser eerder op de dag in een persbericht. Volgens haar wil Duitsland onder meer de gevolgen voor het dagelijks leven in de grensregio's zo veel mogelijk proberen te beperken. Faber laat in haar reactie ook weten dat ze in gesprek wil over de vraag hoe vrachtverkeer en ander verkeer kan worden ontzien.
Met de plannen hoopt Duitsland illegale immigratie en de dreiging van islamitisch terrorisme tegen te gaan. Faber zegt die maatregelen "heel begrijpelijk" te vinden. Ze heeft eerder zelf ook haar "ambitie uitgesproken om het grenstoezicht te versterken".
De PVV-minister wil met haar sociaaldemocratische Duitse collega gaan samenwerken om de Europese migratieregels verder aan te scherpen.
In het geval van Marokkanen want daar gaat het hier over wilde Marokko die mensen gewoon niet meer toelaten. Puur als wraak omdat Nederland kritiek had geuit op internet kwesties. Heeft niets te maken met administratieve rompslomp of papieren die niet in orde zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 21:03 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Waarom zou je het paspoort niet kunnen nazenden? Wij hebben briefgeheim. Je hoeft alleen maar te zeggen dat je geen paspoort hebt. Niemand kan het bewijzen dat je het paspoort wel hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |