abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2024 @ 14:59:59 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_214824998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 07:34 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dit is zeer goed nieuws, want als Duitsland ook een asielcrisiswet wil, wordt het voor de EU toch wat lastiger om weerstand te gaan bieden. Duitsland is bovendien een belangrijk gidsland op asielgebied. Langzaam maar zeker gaan dit soort maatregelen er in heel Europa komen.
Ik hoop het. Ik hoop het. Ik hoop het zo.
Maar eerst zien, beweging op dit thema is héél moeilijk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 28 augustus 2024 @ 15:10:50 #252
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214825074
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 12:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wellicht zou het helpen als je eens een boek openslaat over de Duitse geschiedenis in plaats van af te gaan op tweetjes van wappie politici. Duitsland lijdt al sinds de oudheid aan een superioriteitswaan, die het voor andere volkeren een erg onvriendelijk land maakte om zich te vestigen. Nog in de jaren 90 stonden er menigten bij flatgebouwen te gillen “Deutscland den Deutschen! Ausländer raus!”.
Zo lang bestaat Duitsland toch niet eens? Tot 1871 was het een lappendeken van vorstendommen.
En leek het best wel op veel delen van Nederland, voor dat we waren zoals we nu zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 augustus 2024 @ 19:19:00 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214827157
quote:

[..]
Wellicht zou het helpen als je eens een boek openslaat over de Duitse geschiedenis in plaats van af te gaan op tweetjes van wappie politici. Duitsland lijdt al sinds de oudheid aan een superioriteitswaan, die het voor andere volkeren een erg onvriendelijk land maakte om zich te vestigen. Nog in de jaren 90 stonden er menigten bij flatgebouwen te gillen “Deutscland den Deutschen! Ausländer raus!”.
Jij bent echt een historicus van lik mijn vestje he?

Toe, verlicht ons: welk volk had GEEN superioriteitswaan?

Ik garandeer je alvast dat ik je compleet wegvaag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214834526
twitter

Maatregelen die hier ook gewoon mogelijk zijn, ondanks wat figuren als Leo Lucassen en Hein de Haas het publiek proberen wijs te maken.
pi_214837425
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214837542
quote:

[..]
En hiermee zouden we moeten discussiëren op dit forum :') :{w
pi_214837656
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 15:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat was omdat ze onze banen en uitkeringen kwamen afpakken natuurlijk.
Nee, omdat ze veel overlast veroorzaken.
Ik heb wel eens Polen (en andere Oost Europeanen) huisvesting om de hoek gehad. Ik sliep niet veel in die tijd.
pi_214840465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Zefi

[ afbeelding ]
Meid toch, is dit waarmee je komt twee dagen nadat je mijn post hebt gelezen? :')
Het zit je blijkbaar dan toch heel erg dwars.
pi_214843097
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 17:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Maatregelen die hier ook gewoon mogelijk zijn, ondanks wat figuren als Leo Lucassen en Hein de Haas het publiek proberen wijs te maken.
Dat had al vanaf dag 1 voor elke asielzoeker zo moeten zijn die naar een land komt. Aanpassen, taal leren, werken voor je centen. Helaas, is een illusie en de politiek boeit het nauwelijks :(

Degene die eerst Zweden als doel hadden, vragen nu dus gewoon elders asiel aan. Duitsland, Nederland, enz. Al deze landen zouden dus per direct de Zweden moeten volgen als reactie daarop. Doen ze niet, want er moeten massa's nieuwe landgenoten geimporteerd worden want multicriminaliteit is een prachtig iets immers :Y

[ Bericht 22% gewijzigd door Inbox op 30-08-2024 16:27:55 ]
pi_214843427
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 16:11 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dat had al vanaf dag 1 voor elke asielzoeker zo moeten zijn die naar een land komt. Aanpassen, taal leren, werken voor je centen. Helaas, is een illusie en de politiek boeit het nauwelijks :(

Dat soort zaken zijn voor ons huidige kabinet ook totaal niet aantrekkelijk. Die willen de problemen cultiveren. Asielzoekers die werken of de taal leren, dat moet je niet willen. Straks integreren ze nog terwijl e per definitie weg moeten…
pi_214933491
twitter
pi_214934868
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 13:50 schreef stinkielinkie het volgende:
[ x ]
Dat is niet zo fijn voor de stad Brussel (en natuurlijk België) die al met enorme problemen te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')