Het verschil is dat er geen mannencategorie is bij de PDC. Er is een PDC-circuit, met als hoogtepunt het WK van hun bond, dat voor iedereen open is. Daarom organiseert de PDC (die überhaupt pas iets met vrouwen zijn gaan doen toen er wat druk van buitenaf kwam en het commercieel wat op ging leveren) ook geen apart vrouwen WK. Het vrouwencircuit is wél een gesloten circuit.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bij veel sporten (atletiek o.a.) zou ik het volledig met de dames eens zijn geweest. Hier niet. Er zijn aardig wat dames die maar al te graag mee doen aan het PDC WK en de Grand Slam. Bovendien doen ook ieder jaar dames een poging om een tourkaart 'bij de mannen' te halen. Dat moet allemaal kunnen vanuit 'gender equality'. Nu doet een transgender mee bij de vrouwen, wint prijzengeld en dan is de vrouwenwereld te klein. Dit soort hypocrisie hou ik niet van. Dan doet vanaf nu ook geen enkele vrouw meer mee bij de mannen zolang er geen 100% gezamenlijk speelveld is.
Nou, volgens mij deed er op de afgelopen Lakeside nog zo iemand mee.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Je mag het er nog steeds mee oneens zijn dat ze meedoet met de vrouwen, maar dit is gewoon iemand kapot willen maken uit afgunst of haat, zeker van de vrouwen die zich zo verzetten. Als de situatie was dat pak hem beet Ritchie Edhouse plots een vrouw is die Richelle heet mag hij echt niet zomaar mee doen met de vrouwen.
Overhyped.quote:
Op open net had ik waarschijnlijk wel gekeken, maar voor de Matchplay ga ik geen Viaplay nemenquote:Op zondag 21 juli 2024 22:22 schreef Kopiko het volgende:
MVG speelt finale. Geen vlaggetjesvolk te zien.
DRT is morsdood.
Wat bedoel je met overhyped?quote:Op maandag 22 juli 2024 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overhyped.
En laat je gebit eens fiksen.
Ik moet nog een beetje wennen aan het idee van brugsmurf Humphries als alleswinnaar. Hou het daar maar opquote:
Iemand die het WK, Matchplay, Grand Prix, Grand Slam, Player Championship Finals in één jaar wint en op een haar na de UK Open-eindzege misloopt. Dan ben je onmogelijk overschat.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje wennen aan het idee van brugsmurf Humphries als alleswinnaar. Hou het daar maar op
Gewoon lekker ¤5 bij een bookie storten en daar gratis kijken.quote:Op maandag 22 juli 2024 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Op open net had ik waarschijnlijk wel gekeken, maar voor de Matchplay ga ik geen Viaplay nemen
Nee joh, maar je kan gewoon gratis via de Belg op VTM kijken. Even naar die website en een accountje aanmaken.quote:Op maandag 22 juli 2024 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Op open net had ik waarschijnlijk wel gekeken, maar voor de Matchplay ga ik geen Viaplay nemen
quote:Op maandag 22 juli 2024 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overhyped.
En laat je gebit eens fiksen.
quote:Op zondag 21 juli 2024 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag Hump ook weleens laten doen, met z’n zwerversmuil
Op verzoek.quote:Van Gerwen moest na de World Matchplay-finale snel huiswaarts keren voor een nieuwe operatie aan zijn mond en kaak. Nu blijkt echter dat ook Humphries naar zijn gebit en mond moet laten kijken. "Helaas voor mij moet ik geen beugel, maar invisaline op mijn tanden laten zetten," onthulde hij bij Viaplay. "Michael ondergaat ook een grote operatie. Mijn tanden worden gecorrigeerd en rechtgezet, dus dat gaat een paar weken pijn doen, dus daar moet ik even overheen komen, maar ik ben blij dat ik het opgelost heb en er weer gezond uitzie."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |