abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214103824
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
Groen Links en D66 mensen krijgen een goed en warm gevoel van binnen als ze vluchtelingen helpen aan een nieuw bestaan
kun je erg naief noemen
[..]

Wat staat er nu meer in dit hoofdlijnenplan dan in het plan van VVD, CDA, CU en D66 dan? Volgens mij verschilt het niet veel. Is het niet net zo naief om te denken dat er nu iets wezenlijks verandert?
pi_214104216
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2024 12:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het heeft niets met schedelmeterij te maken, wel met weldenkendheid, feiten en statistieken.
Dat is dan ook exact wat de schedelmeters stelden te doen ;).
En op uiterlijke kenmerken kan je daar ook wel een onderscheid tussen groepen mensen maken.
Maar je suggestie dat je criminaliteit aan afkomst of geloof kan koppelen is toch echt op z'n best pseudowetenschappelijke onzin en op z'n slechts ouderwets kwaadaardig racisme…

quote:
Juist degenen bij wie het hier aan ontbreekt blijven maar voor partijen stemmen die denken dat de wereld zogenaamd een betere plek wordt als we miljarden aan klimaatonzin besteden, een torenhoog minimumloon implementeren, grote bedrijven met draconische belastingtarieven confronteren, migratie maar blijven faciliteren en wegkijken van alle problemen die het geeft, steeds meer macht richting Brussel delegeren of raciaal essentialistisch DEIB-beleid nestreven
[..]
Genetisch natuurlijk niet, maar op cultureel vlak gaat er wel het een en ander fout wat de structurele oververtegenwoordiging van bepaalde groepen in het Westen weet te verklaren. En deze oververtegenwoordiging ontkennen is zinloos.
En hoe zie je die andere partijen, bijvoorbeeld in de huidige coalitie, die problemen dan wel oplossen? Immers de partijen waar je naar verwijst hebben in de praktijk al jaren weinig invloed in Nederland.
  zondag 30 juni 2024 @ 17:12:33 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214104612
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:53 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
En op uiterlijke kenmerken kan je daar ook wel een onderscheid tussen groepen mensen maken.
Maar je suggestie dat je criminaliteit aan afkomst of geloof kan koppelen is toch echt op z'n best pseudowetenschappelijke onzin en op z'n slechts ouderwets kwaadaardig racisme…
[..]
En hoe zie je die andere partijen, bijvoorbeeld in de huidige coalitie, die problemen dan wel oplossen? Immers de partijen waar je naar verwijst hebben in de praktijk al jaren weinig invloed in Nederland.
Er is een verschil tussen wat men zegt en wat de realiteit is. Raciale theorieën zijn nooit hardgemaakt, logisch ook, want er zijn geen 'rassen' onder de mens. Er zijn kleine fysieke verschillen, maar die vind je ook binnen subgroepen als je die zou creëren.

En of je religie niet kan koppelen aan criminaliteit ben ik niet zo zeker van. Religie komt namelijk met een cultuur en bepaalde op normen en waarden en je kunt best het argument maken dat de ene normen en waarden sneller tot crimineel gedrag weten te leiden dan andere.
quote:

[..]
[..]
Dat spreekt natuurlijk voor zich: de enorme influx van migranten uit zulke landen zou als eerste gestopt moeten worden, criminaliteit harder gaan bestraffen en als men in het bezit is van een dubbel paspoort het paspoort afnemen en uitzetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 30 juni 2024 @ 17:19:04 #129
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_214104725
quote:

[..]
[..]
Ik durf te stellen dat culturele factoren en eigenschappen wel degelijk verbonden kunnen zijn, enigszins, aan "ras" of in elk geval etniciteit of cultuur. In hoeverre zulke zaken óók een genetisch aantoonbaar zijn, is publiekelijk niet goed onderzocht door het taboe wat er op rust. Al geloof ik nooit dat de Chinezen zich wat van dit door het westen gecreëerd taboe aantrekken.

Ik denk dat ik dit wel mag zeggen, omdat ik een kleurtje heb. :X
Heel veel sambal
  zondag 30 juni 2024 @ 17:46:43 #130
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214105148
quote:

[..]
[..]
ALs ik in een ander land kwam als arbeidsmigrant en ik moest mijn kinderen geld sturen en ik mocht niet werken dan zou ik ook gaan stelen , das logisch , of je met een grote schedel niet kan inbreken, dat maakt niet zoveel uit

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 30-06-2024 18:37:31 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 30 juni 2024 @ 20:45:43 #131
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_214109066
quote:

[..]
[..]

Misschien moet je je er eens een beetje in verdiepen. Zelf zonder feitelijk bewijs ziet elke mongool dat er wel degelijk een verband is.
pi_214109185
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:45 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Misschien moet je je er eens een beetje in verdiepen. Zelf zonder feitelijk bewijs ziet elke mongool dat er wel degelijk een verband is.
Wil je het verband misschien aan deze niet mongool simpel uitleggen?
pi_214109238
Sint Willebrord is katholiek als de neten, dus een verband tussen criminaliteit en religie zal er wel zijn ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 30 juni 2024 @ 20:56:20 #134
323876 michaelmoore
pi_214109256
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:45 schreef Mubassie het volgende:

[..]
mensen in Kyrgizie die hebben pas een grote harses , ongeloofleijk , echt waar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 30 juni 2024 @ 22:26:14 #135
437160 Fietsenrek
Ondertitel
pi_214111563
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 14:34 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Dan zouden de rechtse partijen dus het meeste voet aan de grond krijgen in Europese landen waar een grote multiculturele samenleving is? Hoe komen partijen als PIS (Polen), Fidesz (Hongarije) en SDS (Slovenië) dan aan de macht? Zullen er niet meer parameters meespelen dan migratie?
De genoemde landen zijn anders erg nationalistisch. En ze zijn dan ook vaak genoeg in opspraak geweest betreffende asielzoekers. Ook een reden dat daar minder criminaliteit voortkomt in landen door dergelijke.
  zondag 30 juni 2024 @ 23:57:28 #136
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214112582
Een van de succesvollere kremlin-propagandakanalen.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 1 juli 2024 @ 00:07:24 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214112614
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 23:57 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Dan komt er wel een volgende die de uitwassen van de migranteninflux laat zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 1 juli 2024 @ 00:12:54 #138
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214112627
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 00:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan komt er wel een volgende die de uitwassen van de migranteninflux laat zien.
Partijen die het slechtste met Europa voorhebben, hebben daar alle belang bij idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 01-07-2024 07:32:13 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 1 juli 2024 @ 00:15:05 #139
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214112632
quote:
[ x ]
Wel een bijzonder account van deze Mariska. Er wordt nogal getwijfeld aan haar identiteit, o.a. door Sander Schimmelpenninck.
  maandag 1 juli 2024 @ 08:00:41 #140
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_214113403
quote:
[ x ]
Volt :')

Die hebben het niet zo op onwelvallige uitingen.
pi_214114133
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 08:00 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
Volt :')

Die hebben het niet zo op onwelvallige uitingen.
Opzich verschillen ze daarin dus niet veel van de populisten?
  maandag 1 juli 2024 @ 10:55:27 #142
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214114607
PVV :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214114668
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 00:15 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wel een bijzonder account van deze Mariska. Er wordt nogal getwijfeld aan haar identiteit, o.a. door Sander Schimmelpenninck.
<Nope>linkse Sander ziet een leuke profielfoto probeert haar te fiksen dat lukt niet en dus nepprofiel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 01-07-2024 14:23:32 ]
pi_214116428
quote:
[ x ]
Mooi zo, laten ze alle propaganda accounts maar eens nakijken.
Er is al genoeg gaande zonder alle Putin vriendjes die hier olie op het vuur gooien.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 1 juli 2024 @ 15:33:58 #145
485843 crew  Jippie
pi_214116705
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 14:54 schreef Nober het volgende:
@:jippie ik bezig <nope>links omdat Sander zelf niets anders doet. Maar zelfs als hij dat niet zou doen dan is <nole>links geen reden voor censuur.
Niets mee nodig wat anderen schrijven, in NWS willen we het gewoon niet hebben. Nu verwijder ik 'dom' nog, maar eerstdaags haal ik de hele post weg.
  maandag 1 juli 2024 @ 17:32:22 #146
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214117926
quote:
[ x ]
Op basis waarvan concludeer je nu dat de Russen hierachter zouden zitten? Dat maak ik namelijk uit deze tweet niet op. Dit is trouwens ook een compleet ander persoon dan waar men bij Pointer ervan overtuigd was dat achter RadioGenoa zou zitten.

Ik vind het ook een kwalijke zaak dat zo'n account gesloten wordt, zelfs met inmenging van de politie, omdat er antimigratie standpunten en beeldmaterialen worden gedeeld. Maar valt te begrijpen dat een radicaal progressieve partij zoals Volt, groot voorstander ook meer migratie in Europa, deze censuur toejuicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door HowardRoark op 01-07-2024 17:37:54 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214121044
quote:
[ x ]
Dat hij een Poetinwappie is wil niet zeggen dat de migratieproblematiek wordt 'overdreven'.
  maandag 1 juli 2024 @ 20:51:23 #148
323876 michaelmoore
pi_214121243
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 20:30 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Dat hij een Poetinwappie is wil niet zeggen dat de migratieproblematiek wordt 'overdreven'.
als de linkse partijen in nederland meer realistisch zouden zijn , dan zou men niet alle hoop op PVV en NSC hoeven te vestigen

de linkse partijen zijn verblind door hun groene dogma ideen van wolven, palestijnen, biomassa , windmolens en tegen kernenergie
zonder hun hersens te willen gebruiken inzake migratie , verlies van nederland en woningbouw ,
het perse willen bouwen van kleine hokjes, stikstof waanzin

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 01-07-2024 21:05:51 ]
pi_214150008
twitter

Statement van de persoon achter het account.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 4 juli 2024 @ 08:23:56 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214150118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 08:10 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Statement van de persoon achter het account.
Real videos with "factual descriptions".
Proest, dat klopt dus al niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')