Demonstratierecht is jou onbekend?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de 'dus'-redenatie.
Waarom zou mij dat onbekend zijn wanneer ik me afvraag waarom het bestaan van dat recht impliceert dat iemand het "dus" doet?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Demonstratierecht is jou onbekend?
lolquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:53 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom zou mij dat onbekend zijn wanneer ik me afvraag waarom het bestaan van dat recht impliceert dat iemand het "dus" doet?
Ze demonstreren blijkbaar omdat ze het ergens mee oneens zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:53 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom zou mij dat onbekend zijn wanneer ik me afvraag waarom het bestaan van dat recht impliceert dat iemand het "dus" doet?
Kijk, dit is een redenatie waar ik wel wat mee kan. Chapeau.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:06 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ze demonstreren blijkbaar omdat ze het ergens mee oneens zijn.
Voor het gros was het weer een leuk deugfeestje... zichzelf opwerpen als nobele witte helpers van de verschoppelingen der aarde, met hun 'erehaag'.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:06 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ze demonstreren blijkbaar omdat ze het ergens mee oneens zijn.
Andere mensen stemmen op een partij zonder het partijprogramma te lezen, omdat ze het niet met de vorige regering eens zijn.
Weer andere mensen lopen te schuimbekken op een forum omdat ze het ergens niet mee eens zijn.
Zo gaat iedereen op zijn eigen manier met die dingen om.
Nou, laat ze dan lekker. Ieder zijn hobby.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor het gros was het weer een leuk deugfeestje... zichzelf opwerpen als nobele witte helpers van de verschoppelingen der aarde, met hun 'erehaag'.
Uiteraard op maandag om 12 uur, protesteren in de baas zijn tijd en dan tegen de baas aan schoppenquote:
Echt zo'n proto-Goebels, die Cliteur.quote:
Raar mannetje inderdaad. Niet gek ook als je Baudet adoreert, dan ben je ook niet helemaal lekker.quote:Op zondag 26 november 2023 21:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Echt zo'n proto-Goebels, die Cliteur.
Je ziet hem ook gewoon op die send-knop klikken en dan even tevreden zijn spitse vingertopjes tegen elkaar aan trommelen.
Precies dit. Lijkt mij ook irritant dat je ambtenaar bent en een paar deugkneuzen van collega's zich willen profileren door zogenaamd voor alle ambtenaren te spreken. Vervelend slag mensen.quote:Op zondag 26 november 2023 21:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Raar mannetje inderdaad. Niet gek ook als je Baudet adoreert, dan ben je ook niet helemaal lekker.
Neemt niet weg dat dit vreemde acties zijn van deze ambtenaren. Laat ze gewoon hun werk doen ipv partijpolitiek bezig te zijn (idem in kwestie Israël / Palestijnen), dit werkt uiteindelijk alleen maar tegen ze,
Tegen welke baas dan?quote:Op zondag 26 november 2023 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard op maandag om 12 uur, protesteren in de baas zijn tijd en dan tegen de baas aan schoppen
Je reageert nu op iets dat je zelf hebt verzonnen.quote:Op zondag 26 november 2023 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies dit. Lijkt mij ook irritant dat je ambtenaar bent en een paar deugkneuzen van collega's zich willen profileren door zogenaamd voor alle ambtenaren te spreken. Vervelend slag mensen.
Ja wie is nou ook alweer de baas van de ambtenarenquote:
Wilders niet in ieder geval.quote:Op zondag 26 november 2023 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja wie is nou ook alweer de baas van de ambtenaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |