Enige wat je moet weten is wat xG betekent, lijkt mij geen hogere wiskunde toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er nog chipgeleerden die dit naar de Nederlandse kunnen vertalen? Mijn dank is groot.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
waar zijn al die mongolen die steeds bezig zijn met xG? zegt helemaal geen ene reet. 1,9 - 2,4 in het voordeel van Lazio ook.
En die ene voor een leeg doel na rust. Om tegen Atletico of nog betere ploegen te kunnen winnen, moet het nog scheper.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Lazio had een kans gehad, die kopbal in de 1e helft geloof ik. Oh en kans op het einde.
als je de pingel meepakt dan heb je er 3, 3 schoten op doel.
Lucky Feyenoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
waar zijn al die mongolen die steeds bezig zijn met xG? zegt helemaal geen ene reet. 1,9 - 2,4 in het voordeel van Lazio ook.
Vanavond gaan we gelukkig echt een wereldploeg aan het werk zien in Brighton.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lucky Feyenoord.
Overigens zelden zo'n overreactie gezien op een overwinning tegen een zeer matige ploeg als vandaag.
Dat is wel een hele slechte whataboutism.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vanavond gaan we gelukkig echt een wereldploeg aan het werk zien in Brighton.
Stop deze act maar gewoonquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef Wotte het volgende:
Gimenez is overigens nog steeds geen topspits en gaat dat ook niet worden voor degene die me tagde.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef Wotte het volgende:
Gimenez is overigens nog steeds geen topspits en gaat dat ook niet worden voor degene die me tagde.
Dat zou dom zijn om dat altijd te doen zeg .quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
Je zou maar constant in blijven gaan op een act in de hoop dat hij verandert. Jezelf niet beseffen dat het juist die aandacht is waar hij naar opzoek is.
Beetje psychologie van de koude grond gehalte. Overigens meen ik daadwerkelijk dat die heiligverklaring van Santiago een tikkeltje buitensporig is. Leuke spits voor de subtop maar een Depay is al een klasse beter. En dat is ook een vrij middelmatige spits op de europese velden. Misschien wel eens het een en ander overdreven over die jongen, dat durf ik best toe te geven hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
Je zou maar constant in blijven gaan op een act in de hoop dat hij verandert. Jezelf niet beseffen dat het juist die aandacht is waar hij naar opzoek is.
Beetje de prestaties van FA GGMM op dit forum. Hij doet het verder prima, maar iets toevoegen doet hij niet zoveel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje psychologie van de koude grond gehalte. Overigens meen ik daadwerkelijk dat die heiligverklaring van Santiago een tikkeltje buitensporig is. Leuke spits voor de subtop maar een Depay is al een klasse beter. En dat is ook een vrij middelmatige spits op de europese velden. Misschien wel eens het een en ander overdreven over die jongen, dat durf ik best toe te geven hoor.
Hij doet het verder prima daar niet van.
Hij presteert naar zijn capaciteiten. Overigens meen ik wel iets bijzonders te zien in Minteh.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje de prestaties van FA GGMM op dit forum. Hij doet het verder prima, maar iets toevoegen doet hij niet zoveel.
Moet je dan ook maar respecteren natuurlijk.
Was de azijn in de aanbieding? Je kan ze ook gewoon normaal feliciteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lucky Feyenoord.
Overigens zelden zo'n overreactie gezien op een overwinning tegen een zeer matige ploeg als vandaag.
Als er door de act van Wotte heengeprikt wordt, zou ik zelf niet met nog een vergelijkbare act komen (lol).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lucky Feyenoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |