Door wie of wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV door![]()
Die gaan hard vernederd worden.
Laat tong nou maar met rust.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, mijn post is verwijderd.
Hopelijk heeft tong het toch gelezen al is dat een uitdaging op zijn leeftijd.
DM me maarquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, mijn post is verwijderd.
Hopelijk heeft tong het toch gelezen al is dat een uitdaging op zijn leeftijd.
Oh. Ik zie nu ook dat ze een beetje onderaan bungelenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat weet je van Lens? Seko Fofana is naar de zandbak en Openda is naar Leipzig.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Liet hij mij maar met rust.
Stijn Spierings!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ik zie nu ook dat ze een beetje onderaan bungelen![]()
Hebben ze helemaal niks gekocht dan?
Geen idee, maar als ik Franse voetbalfans moet geloven was Seko Fofana de ziel van het Lens-spel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ik zie nu ook dat ze een beetje onderaan bungelen![]()
Hebben ze helemaal niks gekocht dan?
Ach, het leek me wel oprecht. Ik mag haar wel.quote:
Wat wil je zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Terwijl Spanje de echte prijs won. Kussen met de directeur.
Vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je zeggenDat je iets nutteloos te melden hebt over een sport waar je niks om geeft en geen verstand van hebt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |