abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210093642
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:07 schreef -XOR- het volgende:
Geertje W dus ook een vreemdeling, evenals pakweg een Sandra Reemer, een Jesse Klaver, een Nyck de Vries, een Ruud Gullit, een Leontien van Moorsel, een Patty Brard, een Katja Schuurman, een Ernst Jansz.
Een aantal daarvan worden statistisch als autochtoon gerekend, ook omdat er statistisch helemaal geen verschillen zijn met mensen met een Nederlands-Indische achtergrond.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 30 juli 2023 @ 13:55:32 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210093896
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Een aantal daarvan worden statistisch als autochtoon gerekend, ook omdat er statistisch helemaal geen verschillen zijn met mensen met een Nederlands-Indische achtergrond.
klopt, sowieso wordt iedereen na de tweede generatie geloof ik als autochtoon gerekend.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210093913
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 12:07 schreef -XOR- het volgende:
Geertje W dus ook een vreemdeling, evenals pakweg een Sandra Reemer, een Jesse Klaver, een Nyck de Vries, een Ruud Gullit, een Leontien van Moorsel, een Patty Brard, een Katja Schuurman, een Ernst Jansz.
Mensen die hier al lang wonen zijn geen vreemdeling meer.
pi_210094089
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
klopt, sowieso wordt iedereen na de tweede generatie geloof ik als autochtoon gerekend.
Er was wel verschil tussen Indo's en allochtonen. Maar nu de derde generatie niet meer als allochtoon geldt ziet het er statistisch een stuk beter uit voor de Marokkanen bijvoorbeeld. Politiek heel wenselijk natuurlijk, maar het ontneemt ook het zicht op de problematiek.
pi_210094486
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Er was wel verschil tussen Indo's en allochtonen. Maar nu de derde generatie niet meer als allochtoon geldt ziet het er statistisch een stuk beter uit voor de Marokkanen bijvoorbeeld. Politiek heel wenselijk natuurlijk, maar het ontneemt ook het zicht op de problematiek.
Ja. En dat brengt het oplossen van specifieke problemen niet dichterbij. Je weet soms wat de bron is. Dat moet je wel kunnen zeggen.
pi_210094629
Ik heb ook een migratieachtergrond maar ben gewoon een blanke Europeaan. Ik denk niet dat ze dat bedoelen.
Purr.
pi_210094664
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 14:57 schreef Purrito het volgende:
Ik heb ook een migratieachtergrond maar ben gewoon een blanke Europeaan. Ik denk niet dat ze dat bedoelen.
Als jij de allochtonenstatistieken er beter uit laat zien dan is dat wel de bedoeling.
pi_210095235
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als jij de allochtonenstatistieken er beter uit laat zien dan is dat wel de bedoeling.
Nou ik ben hartstikke Nederlands verder
Purr.
pi_210096374
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 14:57 schreef Purrito het volgende:
Dan val je in de categorie "westerlingen" en die springen er goed uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 30-07-2023 16:47:10 ]
pi_210097087
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 15:28 schreef Purrito het volgende:

[..]
Nou ik ben hartstikke Nederlands verder
Zo hebben we dat graag, maar statistisch wordt je gebruikt om degenen die hartstikke niet Nederlands willen worden er niet zo negatief uit te laten springen.
pi_210097446
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zo hebben we dat graag, maar statistisch wordt je gebruikt om degenen die hartstikke niet Nederlands willen worden er niet zo negatief uit te laten springen.
Ja, helaas wel. Al zal ik nooit pindakaas meenemen op vakantie of carnaval snappen, ook ik heb mijn limiet.
Purr.
pi_210097577
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 17:35 schreef Purrito het volgende:

[..]
Ja, helaas wel. Al zal ik nooit pindakaas meenemen op vakantie of carnaval snappen, ook ik heb mijn limiet.
Daar is niks on-Nederlands aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')