abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206719121
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2022 12:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb het in mijn post niet eens over geweld tegen homo's, laat staan dat ik het argument maak dat dit helemaal niet zou bestaan. Bijzonder hoe je op deze conclusie weet uit te komen, die door niemand wordt gemaakt.
Je hebt zelf aangehaald dat je door bontkraagjes op scooters wordt nageroepen.
Dat valt onder verbaal geweld.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206723010
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een spiegel voorhouden kan nooit kwaad natuurlijk.
Dat gebeurt wel vaker, alleen is seksuele oriėntatie nogal een gevoelig punt bij sommigen, waardoor dit ophef oplevert.
Ik mag toch hopen dat je weinig mensen daadwerkelijk een spiegel voorhoudt met dergelijke absurde vragen over iemands seksualiteit.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206726296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:09 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat je weinig mensen daadwerkelijk een spiegel voorhoudt met dergelijke absurde vragen over iemands seksualiteit.
Sommige van die vragen zijn in het verleden wel aan mij gesteld.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206726351
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 21:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Sommige van die vragen zijn in het verleden wel aan mij gesteld.
Dat vind ik echt volkomen absurd en diep triest, het komt echt in de verste verte niet in me op om mensen dergelijke vragen te stellen over hun seksualiteit.
Ik hoop oprecht dat dat voor de meeste mensen opgaat.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206729287
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:09 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat waren er toch een handvol medeleerlingen die zo redeneerden. De afgelopen jaren heb ik ook nog behoorlijk wat jongeren dat soort uitspraken horen doen maar die behoorden grotendeels wel tot een bepaalde minderheid.

Daarom ook hardop gelachen om de opdracht, ik vond de ironie wel grappig.
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')