Je hebt zelf aangehaald dat je door bontkraagjes op scooters wordt nageroepen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn post niet eens over geweld tegen homo's, laat staan dat ik het argument maak dat dit helemaal niet zou bestaan. Bijzonder hoe je op deze conclusie weet uit te komen, die door niemand wordt gemaakt.
Ik mag toch hopen dat je weinig mensen daadwerkelijk een spiegel voorhoudt met dergelijke absurde vragen over iemands seksualiteit.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een spiegel voorhouden kan nooit kwaad natuurlijk.
Dat gebeurt wel vaker, alleen is seksuele oriėntatie nogal een gevoelig punt bij sommigen, waardoor dit ophef oplevert.
Sommige van die vragen zijn in het verleden wel aan mij gesteld.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:09 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je weinig mensen daadwerkelijk een spiegel voorhoudt met dergelijke absurde vragen over iemands seksualiteit.
Dat vind ik echt volkomen absurd en diep triest, het komt echt in de verste verte niet in me op om mensen dergelijke vragen te stellen over hun seksualiteit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sommige van die vragen zijn in het verleden wel aan mij gesteld.
Toen ik nog op de middelbare school zat waren er toch een handvol medeleerlingen die zo redeneerden. De afgelopen jaren heb ik ook nog behoorlijk wat jongeren dat soort uitspraken horen doen maar die behoorden grotendeels wel tot een bepaalde minderheid.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:09 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je weinig mensen daadwerkelijk een spiegel voorhoudt met dergelijke absurde vragen over iemands seksualiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |