abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205833873
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:38 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
65 m2 :') mijn woonkamer is groter dan dat
In hartje Damsko mag je blij zijn met minder dan de helft van dat midden in het stadscentrum en betaal je makkelijk 2x zoveel of zelfs nog meer als elders (Niet dat je daar überhaupt dood gevonden wil worden, maar dat terzijde). Dus ik ben maar wat blij dat ik daar níet woon maar evengoed ergens midden in een stadscentrum elders in het land, met een acceptabele binnenruimte en een heel gunstige huur en stook & energieverbruik, voor sommigen is dat meer waard dan bij anderen kunnen pochen met je woonkamer van 65m2 :') :')!
pi_205834176
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:12 schreef torentje het volgende:

[..]
Kan wel zijn, maar dan krijg je geestelijke kneusjes om mee te sporten of om daar samen iets mee te ondernemen. Is dus geen menselijk contact.
??
Dus mensen die een toeslag gebruiken om te sporten zijn geestelijke kneusjes?

Jammer deze reactie weer
Twiddel
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:59:18 #28
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_205837131
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:58 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
In hartje Damsko mag je blij zijn met minder dan de helft van dat midden in het stadscentrum en betaal je makkelijk 2x zoveel of zelfs nog meer als elders (Niet dat je daar überhaupt dood gevonden wil worden, maar dat terzijde). Dus ik ben maar wat blij dat ik daar níet woon maar evengoed ergens midden in een stadscentrum elders in het land, met een acceptabele binnenruimte en een heel gunstige huur en stook & energieverbruik, voor sommigen is dat meer waard dan bij anderen kunnen pochen met je woonkamer van 65m2 :') :')!
Tja als je midden in Amsterdam wilt wonen verdien je t ook om genaaid te worden.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_205837911
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:15 schreef Ericr het volgende:

[..]
Want iedereen met een laag inkomen is een geestelijk kneusje?
Het zijn toch de mensen met hogere inkomens die de contributie gemakkelijk kunnen betalen, en dus mee mogen doen met sporten enz.?
pi_205837913
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:29 schreef summer2bird het volgende:

[..]
??
Dus mensen die een toeslag gebruiken om te sporten zijn geestelijke kneusjes?

Jammer deze reactie weer
Het zijn toch de mensen met hogere inkomens die de contributie gemakkelijk kunnen betalen, en dus mee mogen doen met sporten enz.?
pi_205837999
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 07:18 schreef torentje het volgende:

[..]
Welnee, mensen met hogere inkomens hebben helemaal geen geld om te sporten. Heb je enig idee hoe duur het leven is als je elke dag kaviaar eet?
pi_205838410
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 08:04 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Welnee, mensen met hogere inkomens hebben helemaal geen geld om te sporten. Heb je enig idee hoe duur het leven is als je elke dag kaviaar eet?
Ik zie toch dat zij veel sporten en dat zonder de mensen die de contributie en de versnaperingen, bier, snacks, drankjes enz niet kunnen betalen.
pi_205838484
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 07:18 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik snap je niet.
Mensen met een laag inkomen kunnen een toeslag gebruiken om te gaan sporten.
Mensen met een hoog inkomen kunnen zelf de contributie betalen.

Waar komen de geestelijke kneusjes dan vandaan?
Twiddel
pi_205838708
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 09:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik snap je niet.

uit de onderbuik. Af en toe wordt er wat uitgepoept en komt dit op fok.
Je kan ervoor kiezen om dit te bekijken en vragen over te stellen, maar omdat het nogal stinkt loop ik altijd gauw weg zonder aandacht aan te geven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205838757
quote:

[..]
Ik snap je niet.

Ze zijn er gewoon en volgens mij zijn die geestelijke kneusjes producten van de hogere inkomens en rijken.
pi_205838769
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 10:33 schreef torentje het volgende:

[..]
Ze zijn er gewoon en volgens mij zijn die geestelijke kneusjes producten van de hogere inkomens en rijken.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205838771
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 19:41 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
:N
[..]

Die "bedrijven" zijn uiteraard wel de zzp'ers en mkb'ers hè.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_205839260
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 10:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Die "bedrijven" zijn uiteraard wel de zzp'ers en mkb'ers hè.
waarom die aanhalingstekens bij deze specifieke bedrijven?
pi_205839429
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 11:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
waarom die aanhalingstekens bij deze specifieke bedrijven?
Omdat het als tegenstelling tot werken werd gezien, terwijl die groep net zo hard, zo niet vaak veel harder, werkt dan de gemiddelde vaste kracht die een paar promille korting in de eerste schijf krijgt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_205839821
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 10:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat wil jij met dat plaatje eigenlijk zeggen? Dat jij kwaad bent op jouw eigen lijfgeur o.i.d. ?
pi_205839829
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:55 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat wil jij met dat plaatje eigenlijk zeggen? Dat jij kwaad bent op jouw eigen lijfgeur o.i.d. ?
ja het rook net naar poep toen ik dat postte
pi_205840167
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:56 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ja het rook net naar poep toen ik dat postte
Had jij ook een superioriteitsgevoel toen jij dat plaatje plaatste? In de trant van, daar heeft hij vast geen antwoord op?
pi_205840178
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef torentje het volgende:

[..]
Had jij ook een superioriteitsgevoel toen jij dat plaatje plaatste? In de trant van, daar heeft hij vast geen antwoord op?
nee de stank overwon alle andere gedachtes
pi_205840446
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 09:39 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik zie toch dat zij veel sporten en dat zonder de mensen die de contributie en de versnaperingen, bier, snacks, drankjes enz niet kunnen betalen.
En hoe zie je dat dan? Omdat je zelf ook bij de sportverenigingen komt? Met andere woorden, je bent zelf ook zo'n vuige rijkaard die zich als een elitaire klootzak gedraagt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 13:36:55 ]
pi_205841124
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 13:36 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
En hoe zie je dat dan? Omdat je zelf ook bij de sportverenigingen komt? Met andere woorden, je bent zelf ook zo'n vuige rijkaard die zich als een elitaire klootzak gedraagt?
Iemand zal toch moeten gaan kijken of men zonder contributie te betalen mee mag sporten, en de oorlog dus voorbij is?
pi_205845899
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 14:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Iemand zal toch moeten gaan kijken of men zonder contributie te betalen mee mag sporten, en de oorlog dus voorbij is?
Dus je bent gewoon een beetje sportverenigingen aan het afstruinen? Heb je niks beters te doen?
pi_205846305
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 18:19 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Dus je bent gewoon een beetje sportverenigingen aan het afstruinen? Heb je niks beters te doen?
Jawel ik heb veel werk, maar het is zinloos om dat werk helemaal alleen te doen. Dus schuif ik dat werk door naar de jongere en toekomstige generaties..
  zondag 4 september 2022 @ 19:05:46 #49
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205846352
quote:
Ik snap je niet.

Als torentje voor elke keer dat iemand tegen hem zei "ik snap je niet" 5 cent zou krijgen dan zou hij onderhand een premium sportabonnement voor een heel jaar kunnen afsluiten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')