abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 augustus 2022 @ 18:35:14 #26
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205601465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 18:21 schreef probeer het volgende:

[..]
De ene vrouw is de andere niet.
Maar je bent nog wel steeds de mening toe gedaan dat kerels zich moeten gedragen op een manier waarvan we "allemaal" vinden dat die onder alle omstandigheden de enige juiste is?
pi_205601490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 18:31 schreef the-eye het volgende:

[..]
Straks ga je nog vertellen dat er meiden bij de Voice waren die best bereid waren wat verder te gaan met Jeroen Rietberger , of iig die indruk wilden wekken, omdat ze dachten dat, dat hun zou helpen
Ik weet wel zeker dat die er waren, maar dat maakt wat de dader deed niet minder erg.
pi_205601509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 18:35 schreef the-eye het volgende:

[..]
Maar je bent nog wel steeds de mening toe gedaan dat kerels zich moeten gedragen op een manier waarvan we "allemaal" vinden dat die onder alle omstandigheden de enige juiste is?
Er zijn maar twee smaakjes in jouw ogen: "onder alle omstandigheden volgens iedereen het enige juiste" en "vrouwen zijn hoeren en sperma-emmers"?
"Pools are perfect for holding water"
pi_205601547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 18:31 schreef the-eye het volgende:

[..]
Straks ga je nog vertellen dat er meiden bij de Voice waren die best bereid waren wat verder te gaan met Jeroen Rietberger , of iig die indruk wilden wekken, omdat ze dachten dat, dat hun zou helpen
Sterker nog, er zijn vrouwen die zelfs met jou wat verder zouden gaan, als je ervoor betaalt. Die vrouwen noemen we sekswerkers, of hoeren.
Volgt hier uit dat "vrouwen niks meer zijn dan hoeren"? Nee, dat volgt hier niet uit.
Volgt hier uit dat je liefde kan kopen? Nee, dat volgt hier niet uit. Je kan tegen betaling jezelf masturberen in sommige vrouwen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 10 augustus 2022 @ 19:33:31 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205601963
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 17:55 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Dus dat. Als vrouw ben je er zelf bij wiens lul je naar binnen laat komen. Zou me er totaal niet druk om maken. Misschien zou ik een kaartje sturen op de bruiloft van 1 van de heren met de vraag waarom er een feest gegeven moet worden voor zijn meest recente sperma emmer. Vooropgesteld dat het de meest recente is
_O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 12:16:38 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205607089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 17:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zou het zo kunnen zijn dat 'vrouwen' niet één concept is, maar dat er verschillende soorten zijn? Dat een deel zich onveilig voelt en een ander deel snapt dat het corps geen verkrachtende plunderende bende is en toch gewoon lid wil worden omdat het ze verder kan helpen in hun verdere carrière. Of misschien omdat het ze de onveiligheid voor lief nemen in ruil voor dat laatste?
Verder wordt er ook geen seizoenskaart minder verkocht als Feyenoord-hooligans weer eens een stadscentrum slopen.

De meeste mensen zijn niet van die dramaqueens.
pi_205612709
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:17 schreef probeer het volgende:

[..]
Wat? Huh?

Alles wat bij jou binnenskamers blijft, meen je dus niet echt?
Ik bedoel: nu viel iedereen hier over. Maar er wordt zoveel geroepen. Niet alleen in een corps maar ook ongetwijfeld op verjaardagen, tentfeesten, in kroegen...
Het is niet zo dat ik alles wat binnenskamers niet meen, maar andersom... wat ik naar buiten toe zeg meen ik sowieso wél. Binnenskamers kan er wel eens wat tussenzitten wat ik niet echt meen. Maar ben zelf sowieso niet echt van de botte uitspraken. Ook niet binnenskamers.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')