Dan is hij echt iedereen eerst voorbij gesprint?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Roglic zat kennelijk het verste van iedereen bij het opdraaien
Kijk eens dom, Jonas.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vingego wilde niet overnemen bij Yates, jeetje.
Lijkt eerder een foutje in de livedata te zijn. Denk wel van dat lijstje dat de rest vrij aardig klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is hij echt iedereen eerst voorbij gesprint?
Kevin Geniets op 8quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Roglic zat kennelijk het verste van iedereen bij het opdraaien
Ik zie Mathieu pas op 21s voorbij komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:22 schreef H.Vviv het volgende:
Gaudu kwam van behoorlijk ver op de klim.
[ twitter ]
Ik zei toch dat ie de beste ter wereld isquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
wout is van ons ole ole ole woutje is van ons ole ole
wordt er nu gezongen hier in de voetbalkantine, oefenwedstrijd lokale ploeg
neef die speelt
De Nederlanders zijn wel weer aan de beurt ja.... 2-2 nuquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:49 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu is en niet in supervorm en zijn slechte punten worden uitvergroot in een koers als de Tour, ik verwacht er niet al teveel van.
Dus zal hij wel winnen morgen.
Het zou me niet eens verbazen. Heb bij Jakobsen wel het gevoel dat er meer in zijn mars zit dan sprinten alleen. Hij is een stuk veelzijdiger dan een Groenewegen iig.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:33 schreef Zwansen het volgende:
Jakobsen gaat morgen ook meedoen denkt hij. De nieuwe Boonen?
Laatste 12/13 km terugkijken is genoegquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij heb ik een leuke etappe gemist.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laatste 12/13 km terugkijken is genoeg
Daarvoor was het niet heel boeiend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |