abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202570063
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Zowle Simons als vd PLas hebben de neiging om het persoonlijk aan te trekken. Snappen niet dat het bij het spel hoort. Wel is de vraag of het spel niet te hard wordt gespeeld tegenwoordig.
Van der Plas heeft hier helemaal niets mee te maken. Die wil gewoon haar verhaal doen en wordt steeds onderbroken door een drammert die het aan de stok heeft met de voorzitter.
  zaterdag 11 december 2021 @ 18:02:47 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202570082
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2021 17:58 schreef HSG het volgende:
Simons zou moeten weten dat zij echt niet speciaal is in de kamer en dat de regels/behandeling voor iedereen hetzelfde is.
Maar dat matcht niet met haar vervormde gedachtegang vanuit haar persoonlijkheidsstoornis.
pi_202570099
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:01 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Van der Plas heeft hier helemaal niets mee te maken. Die wil gewoon haar verhaal doen en wordt steeds onderbroken door een drammert die het aan de stok heeft met de voorzitter.
Niet in deze kwestie maar in het algemeen.
pi_202570101
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar dat matcht niet met haar vervormde gedachtegang vanuit haar persoonlijkheidsstoornis.
Nee en zolang ze ook geen hulp zoekt gaat er niks veranderen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_202570107
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Niet in deze kwestie maar in het algemeen.
Toon me even een videofragment waar van der Plas helemaal uit haar plaat gaat tegen de voorzitter. Alvast bedankt.
  zaterdag 11 december 2021 @ 18:11:54 #106
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202570188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:01 schreef DarkwingDuck het volgende:
Van der Plas heeft hier helemaal niets mee te maken. Die wil gewoon haar verhaal doen en wordt steeds onderbroken door een drammert die het aan de stok heeft met de voorzitter.
Klopt. Er zou best ook wel eens sprake kunnen zijn van een autoriteitsconflict, enige jaloezie en dat mevrouw Simons vindt dat zij eigenlijk degene zou moeten zijn die een vergadering over emancipatie zou moeten voorzitten.

Mensen als mevrouw Simons hebben over het algemeen moeite om met autoriteit om te gaan en laten zich niet zo graag aanspreken, bekritiseren of begrenzen. Ze vinden dat zij zelf vooral gerechtigd zijn tot dat soort machtsgedragingen.

Al met al een zwarte bladzijde in het functioneren van mevrouw Simons in de Tweede Kamer en ik vermoed dat ze nog vaker haar neus zal stoten. Zeker nu ze in de picture loopt met haar onruststokerij.

Beertema bij de volgende keer: "Ga je nou weer een klacht indienen?" >:)

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 12-12-2021 16:39:13 ]
  zaterdag 11 december 2021 @ 21:19:43 #107
3542 Gia
User under construction
pi_202572657
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:11 schreef Tengano het volgende:


Beertema bij de volgende keer: "Ga je nou weer een klacht indienen?" >:)
Zou mooi zijn.
pi_202575038
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 18:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar dat matcht niet met haar vervormde gedachtegang vanuit haar persoonlijkheidsstoornis.
Je bent wel dolletjes enthousiast als psychiater bezig, met je diagnoses op afstand.
Heb je dat allemaal geleerd in de school van het leven? Of door onderzoek te doen op het internet? Knap hoor!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 12 december 2021 @ 04:27:05 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202576556
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef OllieA het volgende:

[..]
Je bent wel dolletjes enthousiast als psychiater bezig, met je diagnoses op afstand.
Heb je dat allemaal geleerd in de school van het leven? Of door onderzoek te doen op het internet? Knap hoor!
Alles is tegenwoordig te vinden op internet zoals iedereen weet. En het is maar net waarin je je verdiept, en waar je interesse of focus ligt. Onderstaand een link wat mij een redelijk betrouwbare bron lijkt en waarin iedereen kan herkennen en vaststellen dat Sylvana 'entitled' is zoals dat heet. Maar je kunt het verder echt overal terug vinden: Narcisists are entitled. En dat is dus maar 1 vervorming in haar gedrag. Ze heeft er dus meerdere die (imo) allemaal passen in dat beeld van de covert narcisist waar ik het eerder over had.

https://psychology.iresea(...)ssistic-entitlement/

quote:
Special treatment can include a wide range of things but in general refers to an expectation of treatment that is unique (and usually better) from how others are treated. For example, individuals with high levels of narcissistic entitlement might demand the best seat at a restaurant or not to have to wait in line when everyone else does. They might demand to be called "Sir" or "Doctor" at all times. They might refuse to allow other individuals to be critical of or challenge their thoughts or ideas (a courtesy that they might not reciprocate).
Sylvana vindt zichzelf zo belangrijk waardoor ze meent dat ze wel door de voorzitter heen kan praten. Niet omdat ze ongemanierd is, maar omdat ze zichzelf gewoon beter vindt en beter behandeld dient te worden. Daarom komen dit soort mensen ook over alsof ze van het padje zijn en ontstaat verbazing bij anderen of ze wel helemaal in de realiteit zitten. En vandaar Ockje's reaktie: "WTF!!" Maar vanuit Sylvana's belevingswereld is het zo dat de rest van de wereld zich misdraagt omdat ze haar niet met de egards behandelen die passend zijn, overeenkomstig het vervormde beeld (haar false persona) wat zij van zichzelf heeft.

Juist die vervormde overtuigingen van iemand maken dat iemand zich dus vervormd gaat gedragen. De kern zit hem dus in wat je over jezelf en anderen denkt en dat zie dus terug in hoe iemand zich gedraagt. Daarom kun uit iemand's gedrag en uitlatingen dus herleiden wat iemand's overtuigingen zijn, en in hoeverre dat reëel, normaal of afwijkend is en hoe je dat weer kunt duiden.

En iedereen kan toch wel zien dat haar gedrag wat minder algemeen is :|W en dat er toch wel iets aan de hand moet zijn.

[ Bericht 21% gewijzigd door Tengano op 12-12-2021 15:32:11 ]
pi_202576574
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 04:27 schreef Tengano het volgende:

[..]
Alles is tegenwoordig te vinden op internet zoals iedereen weet en het is maar net waarin je je verdiept, en waar je interesse of focus ligt. Onderstaand een link wat mij een redelijk betrouwbare bron lijkt en waarin iedereen kan herkennen en vaststellen dat Sylvana 'entitled' is zoals dat heet. Maar je kunt het verder echt overal terug vinden: Narcisists are entitled. En dat is dus maar 1 vervorming in haar gedrag. Ze heeft er dus meerdere die (imo) allemaal passen in dat beeld van de covert narcisist waar ik het eerder over had.

https://psychology.iresea(...)ssistic-entitlement/
[..]
Sylvana vindt zichzelf zo belangrijk waardoor ze meent dat ze wel door de voorzitter heen kan praten. Niet omdat ze ongemanierd is, maar omdat ze zichzelf gewoon beter vindt en beter behandeld dient te worden. Daarom komen dit soort mensen ook over alsof ze van het padje zijn door dit soort vervormde gedachten en in de realiteit zitten. Vanuit haar belevingswereld is het zo dat de rest van de wereld van het padje is omdat ze haar niet met die egards behandelen die passend zijn, overeenkomstig het vervormde beeld (haar false persona) wat zij van zichzelf heeft.

Juist die vervormde overtuigingen van iemand maken dat iemand zich dus vervormd gaat gedragen. De kern zit hem dus in wat je over jezelf en anderen denkt en dat zie dus terug in hoe iemand zich gedraagt. Daarom kun uit iemand's gedrag en uitlatingen dus herleiden wat iemand's overtuigingen zijn, en in hoeverre dat reëel, normaal of afwijkend is en hoe je dat weer kunt duiden.

En iedereen kan toch wel zien dat haar gedrag wat minder algemeen is :|W en dat er toch wel iets aan de hand moet zijn.
Wat heeft Baudet dan wel niet ? Dat is Sylvana in het kwadraat.
Geef me de diagnose Prof.Dr. Tengano !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 12 december 2021 @ 05:08:39 #111
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202576575
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 05:07 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Wat heeft Baudet dan wel niet ? Dat is Sylvana in het kwadraat.
Geef me de diagnose Prof.Dr. Tengano !
Off topic :)

En goeiemorgen trouwens :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 12-12-2021 05:52:52 ]
  zondag 12 december 2021 @ 17:11:38 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202586641
It ain't over until the fat lady sings >:)

Briefje van Jan weer :s)

quote:
BRIEFJE VAN JAN – Aan Sylvana Simons

Beste Sylvana,

Is Marco Borsato een viespeuk die zijn tong (en misschien nog wel meer) in meisjes van 13 heeft gestoken?

Het gerucht gaat.

Journalisten schrijven erover.

Toch staat het pas vast als er opnames of getuigen van zijn, als hij bekent of als de rechter beslist dat het gebeurd is.

Gelukkig maar.

Anders zouden we in dit land aan de wolven overgeleverd zijn en kon iedereen vals beschuldigd worden van de meest vreselijke dingen.

Zo kijk ik ook naar PVV-Kamerlid Harm Beertema, die ik overigens niet ken als een zanger met een veel te losse moraal en broekrits, maar als een integere onderwijsman met 34 jaar ervaring in vooral kansarme Rotterdamse wijken.

Het gerucht gaat.

Hij zou zich bedreigend en/of racistisch tegenover jou hebben uitgelaten tijdens een vergadering van een Kamercommissie over de emancipatie-begroting.

Journalisten schrijven erover.


De zich onderzoeksjournalist noemende BIJ1-sympathisant Okke Ornstein citeert Beertema op Twitter met de hashtags #PVV #tuig #nazis. Volgens hem (hij was er niet bij) heeft Beertema tegen jou gezegd dat hij “het je wel af zou leren, dat anti-blanke”.

Daarna kwam hij nog met een zinnetje dat je écht als bedreigend kunt uitleggen, zeker uit zijn mond: “Die moet misschien een beetje op zijn woorden gaan letten.”

Waarom ik ‘zeker uit zijn mond’ zeg?

Omdat hij in 2018 al schreef: “Ik hoop dat die clash van Wierd Duk (tussen etno-religieuze groepen, JD.) nou eindelijk eens doorgaat want wij zijn met meer en dan kunnen we gewoon op Duk schieten ipv naar zijn gezeik te moeten luisteren”.

Verder was er die onderwijs-verslaggever van de Volkskrant, Nadia Ezzeroili, die in een tweet richting mensen die commentaar hadden op jouw toon haar geweldsfantasietjes met ons deelde.

Deze Volkskrant-mevrouw schreef: “En iedere nietsnut die nu over haar ‘toontje’ komt klagen mag op een colafles met gebroken hals gaan zitten.”

Die schiet niet, zoals Ornstein, die laat je liever doodbloeden.

Tenslotte stuurde NRC Handelsblad twee (!) parlementair journalisten op je af om je in een interview de Rosa Parks te laten uithangen.

Dat Ornstein een gevaarlijke gek is en die Volkskrant-mevrouw een geweldsfetisjist, soit.

Maar die twee van NRC Handelsblad, díe zijn eigenlijk het ergst.


Die lieten jou leeglopen over het leed dat jou allemaal wordt aangedaan.

Die lieten jou Beertema beschuldigen zonder hem wederhoor te gunnen.

Én die vonden het helemaal prima dat jij níet vertelt wat voor verschrikkelijks Beertema je dan allemaal toevoegde tijdens die commissievergadering.

Ze lieten je wegkomen met: “Ik heb besloten dat ik dat niet ga zeggen. Het raakte me, maar ik heb geen zin in commentaar of het wel erg genoeg was, of racistisch genoeg.”

Een goede journalist had op dat moment zijn of haar kladblokje dichtgeslagen, de dop op zijn vulpen gedraaid, had gezegd: “Dan hebben we geen verhaal” en was vertrokken.

Maar het ging hier om iemand van de PVV, dus dan is bij NRC Handelsblad (net als wanneer het Pieter Omtzigt kan kielhalen) alles geoorloofd.


Samengevat: jíj wilt niet zeggen wat Beertema zei, ‘journalist’ Ornstein (die er niet bij was) beweert desonanks te weten wat Beertema zei en de onderwijs-verslaggever van de Volkskrant maakt dat helemaal niet uit, die heeft de colaflessen met gebroken hals alvast klaarstaan voor iedereen die vindt dat jij bezig bent met (ik citeer nu even Wierd Duk) “sneu slachtoffergedoe op de vierkante millimeter”.

Ik heb trouwens even gedaan wat NRC Handelsblad heeft nagelaten: weerwoord gevraagd aan Harm Beertema.

Hij meldde mij: “Caroline van de Plas wilde gewoon blank zeggen, legde ze uit, want ze was kleurenblind. Dat spreekt mij aan. Zo ben ik ook opgevoed: kleur, afkomst doet er niet toe, het karakter telt, zoals in de Dream van Martin Luther King. Maar niemand weet dat nog kennelijk. Van de Plas wilde dat illustreren door te zeggen: ‘Ik zie u en meneer De Hoop ( de twee ‘van kleur’) en daarna mevrouw Van der Woude…’ Maar ze werd onderbroken, buiten de microfoon, door Sylvana Simons die riep: ‘U ziet wél kleur!’ Toen boog ik me geïrriteerd naar haar toe en zei: ‘Waarom die rancune?’ Toen had ze haar ‘punt van orde’. Ze was buiten de microfoon geïntimideerd! Daarop zei ik verbaasd tegen haar: ‘Ben je nu weer gekwetst?’ Dat was het.”

Nounou.

Poehpoeh.


Hij vroeg dus waarom je zo rancuneus was en of je weer gekwetst was.

Er zijn géén getuigen die jouw lezing dat Beertema racistisch of bedreigend zou zijn geweest bevestigen, er zijn géén geluidsopnames van, Beertema ontkent mét citaten, jij bent níet bereid zijn versie van de werkelijkheid te weerleggen met jóuw ‘feiten’ en de ‘rechter’ (voorzitter Ockje Tellegen) zag of hoorde ook geen bewijs.

Als ik de kleuterjuf was die deze kwestie had moeten oplossen, was ik niet zoals Tellegen gaan gillen, maar zou ik zeggen: “Ga maar weer fijn met je Barbie spelen, Sylvana”.

Ofwel: case closed.

Maar dan reken ik buiten de polariserende rol van ‘onderzoeksjournalisten’, Volkskrant-mevrouwen en NRC-toppers.

Heb jij eigenlijk zelf óók al een beetje door dat jouw uit de Verenigde Staten gekopieerde en op blankenhaat gebaseerde businessmodel deze samenleving totaal verscheurt?

Groet,

JanD

PS. Cadeautje. Ik ben geen rijke blanke zakenman, dus het gaat om het idee.

https://tpo.nl/2021/12/11/briefje-van-jan-aan-sylvana-simons-11/
  zondag 12 december 2021 @ 17:18:12 #113
3542 Gia
User under construction
pi_202586800
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef Tengano het volgende:
It ain't over until the fat lady sings >:)

Briefje van Jan weer :s)
[..]

Goed verhaal, weer.
  zondag 12 december 2021 @ 17:21:08 #114
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202586855
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Goed verhaal, weer.
We gaan een nieuwe week in. Kijken waar dat mokkel nog mee gaat komen. Die heeft echt niet zoiets van: case closed, we gaan weer gewoon aan het werk :D
pi_202586956
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:21 schreef Tengano het volgende:

[..]
We gaan een nieuwe week in. Kijken waar dat mokkel nog mee gaat komen. Die heeft echt niet zoiets van: case closed, we gaan weer gewoon aan het werk :D
Nope, zeker niet als andere kamerleden nu weten dat ze zo snel van de wijs is te brengen. Aangeschoten wild wat het nog zwaar krijgt de komende tijd.
  zondag 12 december 2021 @ 17:37:29 #116
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202587137
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:28 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Nope, zeker niet als andere kamerleden nu weten dat ze zo snel van de wijs is te brengen. Aangeschoten wild wat het nog zwaar krijgt de komende tijd.
Ik las net een klein stukje van EWmagazine.nl

quote:
De overdreven gekwetstheid van Sylvana Simons

Ooit presentatrice op radio en tv, maar nu lid van de Tweede Kamer. Nou ja, lid, zelf noemt ze het voorzitter, alleen zijn er geen andere fractieleden in haar eenmansfractie. :D

https://www.ewmagazine.nl(...)lvana-simons-860286/
Ze wordt bijna overal gefileerd. Je krijgt de hele meute tegen je met dat arrogante en pedante gedrag. Die is zichzelf behoorlijk aan het isoleren. Las ook dat ze al bij WNL Nederland gewoon geweigerd werd in het programma. Die zitten daar ook niet op zo'n blaaskaak te wachten.

En aangezien ze in de Tweede kamer nu ook haar kaarten op tafel gelegd heeft, denk ik dat ze haar daar redelijk kort aan de lijn gaan houden.
  zondag 12 december 2021 @ 18:18:17 #117
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202587917
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Tengano het volgende:

En aangezien ze in de Tweede kamer nu ook haar kaarten op tafel gelegd heeft, denk ik dat ze haar daar redelijk kort aan de lijn gaan houden.
Ze moesten haar goddomme uit die kamer slingeren. Ongelooflijk dat deze pratende hoop stront in de Tweede Kamer kan zitten.
  zondag 12 december 2021 @ 18:58:32 #118
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202588707
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ze moesten haar goddomme uit die kamer slingeren. Ongelooflijk dat deze pratende hoop stront in de Tweede Kamer kan zitten.
Geert wordt ook al jaren lang genegeerd dus het zal met haatvana ook wel lukken denk ik. Plus iedereen kent nu haar achilleshiel -> ik zeg wij hebben niet eens vuurwerk met oud & nieuw nodig >:)
  zondag 12 december 2021 @ 19:26:23 #119
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202589359
.

[ Bericht 24% gewijzigd door Tengano op 12-12-2021 20:58:40 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')