abonnement Unibet Coolblue
pi_202481370
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:47 schreef Geerd het volgende:

[..]
Ik zie alleen maar schepen met Noord Afrikanen binnenkomen... elk jaar weer....zitten er allemaal warmpjes bij hier...
En elke dag op de fiets kan ik weer harder trappen want de bagagedrager is in de nacht weer langer gegroeid ..zit er weer een achterop..voor niks.
Ja heb je het zo zwaar man? :{ Medelijden mee. Al die Noord Afrikanen op je bagagedrager. Figuurlijk natuurlijk.

Maar in principe is dat een heel ander probleem natuurlijk. Heeft niet zoveel te maken met vermogensbelasting of belasting in het algemeen. En zeker helemaal niets met financiële gezondheid.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_202481924
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:28 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ja zeker. Maar we gaan er even vanuit dat ze dat makkelijk kunnen betalen. Laten we wel wezen, het is een belachelijk klein percentage. Van "vermogen". Dat je daar wat op inteert is niet oneerlijk vind ik. Tenslotte heeft men dat vermogen maar doet er verder weinig voor. En heeft er meestal ook zeer weinig voor gedaan. En doet er weinig mee behalve proberen nog rijker te worden. Zie de virtuele vermogens op de huizenmarkt. Waar niet eens iets over betaald wordt. Al dat gratis geld. En daar iets van moeten inleveren ten bate van de gemeenschap.. Diefstal is het meneer! Schande! :)
Met als kanttekening dat er mensen zijn die het erven of krijgen en mensen die het vergaren door er hard voor te werken en verstandig (lees: spaarzaam) met geld om te gaan. De tonnen komen mij niet aanwaaien, in elk geval.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202482240
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:40 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ja heb je het zo zwaar man? :{ Medelijden mee. Al die Noord Afrikanen op je bagagedrager. Figuurlijk natuurlijk.

Maar in principe is dat een heel ander probleem natuurlijk. Heeft niet zoveel te maken met vermogensbelasting of belasting in het algemeen. En zeker helemaal niets met financiële gezondheid.
Nee idd...heeft er helemaal niks mee te maken...slaap rustig verder :B :B
Heb jij al kinderen ? Ik gelukkig niet ... hele wijken verpauperen en kom maar binnen met je knechten... _O- _O- _O-

Hoe ga je nu nog een gezonde hypotheek verkopen aan iemand dat die ook nog leefgeld overhoud..
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 18:50:02 #79
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202483526
Ja Geerd. Bedankt. Maar niet ter zake doenend.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_202483894
- politiek, richting rassen en zaken doen in dit topic niet ter zake. Doen we niet. Anders ga je maar naar het feedbacktopic. Niet hier -

[ Bericht 29% gewijzigd door Rene op 05-12-2021 19:01:24 ]
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')