Ik ben er nog niet over uit of ik je gedachtengang interessant of eng vind .... of misschien wel beide. Wat een kronkels.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zou hetzelfde doen. Hoe komt een verliefde man met een groot hart tot zo’n vreselijke daad?
Zou ook geen veertig jaar gaan zitten, echt niet. Dan maar dood.
Misschien een wijze les voor anderen in een zeer giftige relatie.ik heb het niet over echte slachtoffers maar over degene die menen het voor de buitenwereld goed en mooi te moeten doen maar een interne error hebben.
Niks bekend over hoe hij om het leven is gekomen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:51 schreef Stupidisco het volgende:
En het is officieel nu. Gevonden menselijke resten zijn van Brian Laundrie.
[ twitter ]
Blood sucking parasite.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 07:48 schreef Twiitch het volgende:
Tja, de kans dat dit een murder-suicide zou worden was natuurlijk levensgroot. Wat een complete lafaard was die kerel.
er was nog geen proces geweest, je weet het daar nooit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij zou braaf de cel ingaan? Zonder mokken?
Ik zou mijn verloofde gewoon niet wurgen en voor dood achterlaten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij zou braaf de cel ingaan? Zonder mokken?
Wyoming is inderdaad een van de 28 staten die de doodstraf hanteren.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er was nog geen proces geweest, je weet het daar nooit.
ik geloof dat ze in die Staat nog de doodstraf hebben voor moord, dus ik snap jouw visie goed!.
Ja dat ook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zou mijn verloofde gewoon niet wurgen en voor dood achterlaten.
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er was nog geen proces geweest, je weet het daar nooit.
ik geloof dat ze in die Staat nog de doodstraf hebben voor moord, dus ik snap jouw visie goed!.
Vraag ik me ook af. Kan ook gewoon zo zijn dat ze nooit dachten dat hij zelfmoord zou plegen, ervan uitgaande dat het zelfmoord was natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:57 schreef Shivo het volgende:
Waren pa en ma Brian op de hoogte? Die leken hem te beschermen en meer te weten waar hij was, dan ze wilden zeggen. Maar misschien dat ze toch de waarheid spraken en niets wisten.
https://www.insider.com/b(...)-lawyer-says-2021-11quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 05:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niks bekend over hoe hij om het leven is gekomen?
quote:Laundrie family attorney Steven Bertolino said that the 23-year-old's parents, Chris and Roberta, were informed that their son's "cause of death was a gunshot wound to the head and the manner of death was suicide."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |