Haha, ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee was echt benieuwd
Heb in dat topic al eerder gepost
Niet meer in te halen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
En we hebben gelijk een wereldrecord poging van @:Flippingcoin hij postte in maarliefst 60 fora in 6 minuten en 4 seconden. Helaas moet de jury wel 2 fora van dit totaal aftrekken namelijk C&H waar gereageerd is in een duidelijk meedoe topic en er een magere reactie was. En in SHO waar slechts een lol niet ontopic genoeg was. Maar toch de voorlopige winnaar van deze editie is en recordhouder van het nieuwe wereldrecord FOK! posten is.
FlippingCoin met 58 fora in 6 minuten en 4 seconden
Nee, zo snel ben ik niet. Dus de eer is voor jou, DraaiendMuntjequote:
Er is ook nog een andere categorie en Flipping is best in te halen er zijn zelfs 2 fora in zijn poging gediskwalificeerd.quote:
En een Oldbie heeft sowieso een extra subforum beschikbaar ten opzichte van FlippingCoin.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is ook nog een andere categorie en Flipping is best in te halen er zijn zelfs 2 fora in zijn poging gediskwalificeerd.
En met het posten in bestaande topics gaat het ook om de tijd, dus wie sneller is dan FlippingCoin kan hem ook verslaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben benieuwd het topic open kampioenschap is gewoon nog voor grabs, twee topics en je bent al koploper
Way ahead of youquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Jammer dat crew uitgesloten is van deelname, want ik heb naast het bovenstaande nog toegang tot 11 crewfora.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |