Het is niet fout ofzo hè als je ze gewoon nog draagt. Ik vind het in de supermarkt nog fijn om hem te dragen omdat iedereen continu bovenop elkaar staat.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Gister zonder mondkapje een winkel in, was verder niemand op zondag, maar had toch het idee dat ik iets vergat.
Straks boodschappen doen en ben geneigd er alsnog eentje op te zetten
quote:Op maandag 28 juni 2021 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, en al die besmettingen ook! Je weet nooit.
Leg me de logica dan eens uitquote:Op maandag 28 juni 2021 12:15 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
was waarschijnlijk nog maar 1 keer gevaccineerd.
Ik doe een gok:quote:
zeker in 1 keer goed. Als je foto stuurt in adamskostuum krijg je van mij een gesigneerde terug. Leuke prijs of niet?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:04 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik doe een gok:
2 inentingen --> geen mondkapje
1 inenting --> half mondkapje want half beschermd
![]()
Win ik nu een prijs?
Werkgevers kunnen (ver)eisen dat je je kleedt conform je contract als nodig en mogen met de wetgeving in de hand, mondkapjes verplichten als 1.5m niet - altijd - te garanderen is ... dat ze dus prima als excuus zijnde (voorzorgsbeginsel) kunnen inzetten. In de praktijk heb je dus als werknemer niets in te brengen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef Canadre het volgende:
Mogen werkgevers eigenlijk eisen dat personeel mondmaskers draagt nadat de landelijke verplichting opgeheven is?
Ik heb de pech dat dat bij ons het geval is, en hoop eigenlijk dat dat wettelijk gezien niet mag.
De werkgever is verantwoordelijk voor een veilige werkomgeving en mag deze plicht op basis van zijn instructiebevoegdheid daarom opleggen op de werkvloer.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef Canadre het volgende:
Mogen werkgevers eigenlijk eisen dat personeel mondmaskers draagt nadat de landelijke verplichting opgeheven is?
Ik heb de pech dat dat bij ons het geval is, en hoop eigenlijk dat dat wettelijk gezien niet mag.
quote:Op maandag 28 juni 2021 18:04 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik doe een gok:
2 inentingen --> geen mondkapje
1 inenting --> half mondkapje want half beschermd
![]()
Win ik nu een prijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |