dat zijn wij ookquote:Op maandag 7 juni 2021 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel beter dan Frank.
Ideetje voor KNGU of TONquote:Op maandag 7 juni 2021 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)ng-nederlands-elftal
Training Nederlands elftal
Kijk live naar de training van het Nederlands elftal in aanloop naar het EK. Het commentaar is van Frank Wielaard en Alfons Groenendijk
Nee, dit kan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke wedstrijd heeft hij terug gekekenquote:De Roon en Blind bijten van zich af: ‘Misschien ben ik te lang te bescheiden geweest’
,,Zondag tegen Georgië? Dat heb ik teruggekeken", zo vervolgde De Roon. ,,Er was een periode van vijf minuten waarin ik vier slordige passes had. Maar ik had ook balveroveringen, ik probeerde Dumfries een keer weg te steken en dat lukte net niet. Dertien keer balverlies benoemen, dat is altijd makkelijk. Ik vond het over hele wedstrijd niet zo heel spannend of heel slecht. Dat de media dit er uit pikt, prima. Ik baal echt wel van de slordigheden en van de kans voor hun middenvelder, die ik liet lopen. Maar over het algemeen heb ik het zelf geanalyseerd en speelde ik een degelijke wedstrijd.’'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |