Ik heb voor de kleuter zelf boeken besteld bij Heutink. Die kan ondertussen lezen avi start en schrijven.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik ben teleurgesteld in de basisschool qua feedback. Sinds december nooit iets gehoord. Alleen maar huiswerk toesturen en verder nooit facetimen, belletje, feedback, gewoon niks.
Alsof het kind totaal niet boeit. Vind dat echt waardeloos.
Kinderen niet maar naar school totdat ze allemaal een eigen leraar hebben die de volle aandacht kan gevenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Haha.![]()
Nee. Het is meer de 1 op 1 aandacht. Met veel spel. Denk aan het oefenen van de tafels. We hebben tafel-stoeien, tafel-gymnastiek en noem maar op, hier thuis.
En ook spelling gaat veel beter. Met 1 op 1 aandacht.
Redactiesommen kan ik ook in den treuren uitleggen. Alle tijd voor.
Er is gewoon veel meer aandacht, voor de punten waar aandacht nodig is.
Hier gingen de juffen de laatste weken helemaal los, zelfs crea lessen gingen goed en voorlezen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Qua onderwijs ben ik ook teleurgesteld. Er is een dagopening en afsluiting, wat nergens over gaat. En een uurtje vragenstellen.
De rest zijn gewoon taken en leeropdrachten die per mail verstrekt worden.
Prima hoor. Ik begeleid mijn kind wel. Ik vind dat belangrijk en heb de mogelijkheden qua werk.
Maar qua feedback van school is het weinig. Want ja, nog zoveel andere kinderen die kennelijk meer aandacht nodig hebben.
man man man om te janken dit, is er uberhaupt een basisschool open morgen? er ligt hier in het noorden misschien 5 cm sneeuw.....maar o o o wat was dat werkschuwe tuig weer blij dat ze open gingenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:21 schreef ootjekatootje het volgende:
De ene na de andere school sluit morgen hun deuren vanwege het weer...
Ging er met name om dat leerkrachten niet naar school konden komen...quote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef quirina het volgende:
Morgen veel scholen dicht ivm sneeuw en gladheid. Maar ook geen noodopvang meer.
Voor alsnog de onze. En ik verwacht eigenlijk geen mail meer, aangezien er al wat kinderen op bed liggen.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:06 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
man man man om te janken dit, is er uberhaupt een basisschool open morgen? er ligt hier in het noorden misschien 5 cm sneeuw.....maar o o o wat was dat werkschuwe tuig weer blij dat ze open gingen
De onze in regio Utrecht is gewoon open.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:06 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
man man man om te janken dit, is er uberhaupt een basisschool open morgen? er ligt hier in het noorden misschien 5 cm sneeuw.....maar o o o wat was dat werkschuwe tuig weer blij dat ze open gingen
Ze hebben vast niet binnen gezeten gisteren.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:06 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Het was voornamelijk janken van de 9 jarige dat ze vanmorgen weer naar school moest.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:33 schreef Molo het volgende:
Wordt dit nou een 'jenken over het onderwijs of dat ik zo'n prachtmoeder ben' topic?
Vroeg je bed uit met jou is balen ja, maar dan lekker dik aankleden en gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 08:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was voornamelijk janken van de 9 jarige dat ze vanmorgen weer naar school moest.
Wat was het 🥶...quote:Op maandag 8 februari 2021 08:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was voornamelijk janken van de 9 jarige dat ze vanmorgen weer naar school moest.
Zo is het leven nu eenmaal..quote:Op maandag 8 februari 2021 08:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg je bed uit met jou is balen ja, maar dan lekker dik aankleden en gaan
Je vriendjes en vriendinnetjes zien en les krijgen van je docent![]()
![]()
Ze zaten hier al met de handschoenen aan klaar, bizar stil in huis nu.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg je bed uit met jou is balen ja, maar dan lekker dik aankleden en gaan
Je vriendjes en vriendinnetjes zien en les krijgen van je docent![]()
![]()
Lekker ventileren met de ramen open.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat was het 🥶...
Ben benieuwd of er veel kinderen gaan buitenspelen, wat een koude wind.
Ze zitten hier in zo’n nieuwbouwpand met het juiste ventilatie-systeem. Geen idee of ze dan ook de ramen gaan openzetten.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker ventileren met de ramen open.
Zijn die überhaupt te krijgen dan? Volgens mij gaat dat totaal niet werken.quote:Op zondag 28 februari 2021 03:00 schreef zetalore het volgende:
Corona-uitbraak onder kleuters
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)echt-snel-nodig.html
En jawel hoor, hier is de mutant die zich onder kinderen verspreidt. Met andere woorden, kinderen dienen ook maskers te dragen zoals ik al eerder aangaf. -zucht-
Maar op 5 scholen en over pas 3 maanden overal? Ja, de overheid zet er flink de vaart achter, jongens.quote:Komende week starten op vijf basisscholen pilots met sneltesten voor onderwijspersoneel. Deze testen worden preventief ingezet, dus zonder dat er een besmetting bekend is. De bedoeling is om bij succesvolle pilots binnen drie maanden sneltesten in te zetten voor al het onderwijspersoneel in het basisonderwijs.
Wat? Dat over die mutant verzin je compleet zelf. Misleidend op z'n best.quote:Op zondag 28 februari 2021 03:00 schreef zetalore het volgende:
Corona-uitbraak onder kleuters
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)echt-snel-nodig.html
En jawel hoor, hier is de mutant die zich onder kinderen verspreidt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |