abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197450410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef DW457 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wauw, jullie vreemdelingenhatende zolderkamerbestuurders hebben elkaar wel gevonden hier. Hebben jullie ook concrete oplossingen, waarbij verdragen, mensenrechten, ethiek en goede politiek ook samenkomen en constructief naar een betere samenleving wordt gewerkt, of komen jullie niet verder dan 'alle vreemdelingen moeten dood of eruit en de grenzen moeten dicht!'?
Ik zat aan grote opvang kampen te denken op onze onbewoonde wadden eilanden onze taal leren en hoe we hier met elkaar omgaan enzo en dan mischien pas loslaten in de reguliere samenleving
I will do what i must !!
pi_197450422
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 19:03 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik zat aan grote opvang kampen te denken op onze onbewoonde wadden eilanden onze taal leren en hoe we hier met elkaar omgaan enzo en dan mischien pas loslaten in de reguliere samenleving
Ah, daar issie, dank je. Nu is t compleet.
pi_197450435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 19:03 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ah, daar issie, dank je. Nu is t compleet.
graag gedaan
I will do what i must !!
pi_197450513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef DW457 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wauw, jullie vreemdelingenhatende zolderkamerbestuurders hebben elkaar wel gevonden hier. Hebben jullie ook concrete oplossingen, waarbij verdragen, mensenrechten, ethiek en goede politiek ook samenkomen en constructief naar een betere samenleving wordt gewerkt, of komen jullie niet verder dan 'alle vreemdelingen moeten dood of eruit en de grenzen moeten dicht!'?
Ik heb van de admins begrepen dat hier geen ruimte voor racisme of vreemdelingenhaat is. Dus je moet denk ik net zoals ik dat soort postings anders lezen, het ligt aan ons
pi_197450553
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 19:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik heb van de admins begrepen dat hier geen ruimte voor racisme of vreemdelingenhaat is. Dus je moet denk ik net zoals ik dat soort postings anders lezen, het ligt aan ons
erg he
I will do what i must !!
pi_197450581
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 19:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Help me eens, want mij lukt het niet om bij die populistische onderbuik roeptoeters enige diepgang in te zien.
pi_197450634
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 19:10 schreef DW457 het volgende:

[..]

Help me eens, want mij lukt het niet om bij die populistische onderbuik roeptoeters enige diepgang in te zien.
Ik ben nog vrij mild eigenlijk vind ikzelf
I will do what i must !!
pi_197450790
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:

Wat er mis is met fraudebestrijding begrijp ik helemaal niet. Jij wilt toch ook dat jouw belastingcenten nuttig worden besteed en niet in de zakken van fraudeurs belanden?
Ik wil dat die ton aan belastingcenten wordt gebruikt om een miljoen aan witteboordenfraude te achterhalen, niet die 10k aan uitkeringsfraude. Efficiënte fraudebestrijding. Die kruimels van uitkeringsfraude vaker in het niet bij wat er te halen valt bij de grote criminaliteit.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')