Ik weet niet wat de voorwaarden voor hulp van de voedselbank zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:05 schreef macca728 het volgende:
Ik heb geen idee maar blijkbaar kon ze dat wel betalen (met de boodschappenhulp)
Ze had ook naar de voedselbank kunnen gaan en uit die besparing dat bedrag kunnen betalen.
Dat het niet slim lijkt is zo, maar is het aan anderen om te bepalen waar ze haar geld aan uitgeeft ?
Het is vooral geld rondpompen. Als je al die regelingen afschaft kun je gewoon de belastingen verlagen. Het probleem zijn al die koopkrachtberekeningen en dat er altijd iets verzonnen moet worden voor het electoraat zodat partij X kan zeggen dat ze wat extra's hebben geregeld voor wat zij denken dat hun achterban is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens, dat roep ik al jaren. Weg met die kinderbijslag. En dat riep ik ook al toen mijn kinderen nog jong waren.
Overigens vind ik dat ook mbt de HRA, ook al ontvang ik dat zelf.
En nee, ik schenk het niet aan een goed doel, maar geef het liever aan mijn eigen gezin uit.
Maar wij zouden zonder kunnen.
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de voorwaarden voor hulp van de voedselbank zijn.
Misschien komt ze daar, vanwege dergelijke extra maandelijkse kosten, niet voor in aanmerking.
Niet omdat de gemeente strafbare feiten heeft gepleegd. Maar omdat de gemeente (groten)deels in het ongelijk is gesteld.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 03:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mevrouw was toch in hoger beroep gegaan.
Waarom denk je dat de gemeente de proceskosten moet betalen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
En dan krijgt ze echt maar een weekgeldje waar ze echt geen 2 vervoersmiddelen kan onderhouden. Misschien zelfs geen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Maar dat het niet slim is, is zeker waar, nu zal ze ws wel in de schuldhulp terecht komen daardoor op termijn.
Zeker omdat ze nu nog meer kosten heeft.
Hoezo dat is standaard hoor. Geldt als huishoud inkomen. Eigenlijk raar dat ze er recht op heeft want voor alle andere toeslagen ben je het haasje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daarbij zou je helemaal niet naar de gegevens van de ouders (of andere bewoners op hetzelfde adres) mogen kijken.
Het is echt ronduit bizar dat je haar verwijt een uitkering aan te vragen waar ze recht op heeft simpelweg omdat ze het kind van haar ouders is terwijl je dat geen probleem zou hebben gevonden als haar ouders van anderhalf keer modaal een gezin moesten onderhouden.
Even los van het gegeven dat de asociale manier van doen van de sociale dienst en haar gemiddelde medewerker al reden genoeg is om niet zomaar bijstand aan te vragen.
In een normaal functionerende woningmarkt zou misschien dat logisch zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 07:38 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als ik door gebrek aan inkomsten niet meer in mijn woning kan wonen lijkt het me logisch dat ik kleiner ga wonen ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |