Oh, mijn fout, ik zag met Carapaz in gedachten ipv Carthyquote:Op maandag 2 november 2020 12:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet Carthy wel echt gaan vliegen
Ook in het geval van Richard lijkt een halve minuut me te optimistisch.quote:Op maandag 2 november 2020 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, mijn fout, ik zag met Carapaz in gedachten ipv Carthy
heeft Roglic de tijd van Tadej Pogačar doorgekregen tijdens zijn eigen Tour-tijdrit?quote:Op maandag 2 november 2020 14:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat wel meespeelt morgen, is of Roglic mentaal hersteld is van de Tour-tijdrit. Toen reed hij daadwerkelijk minder dan normaal, vooral op het laatst. Door het negatieve resultaat destijds kan dat effect nu ook groter zijn.
Hij kreeg tussentijden te horen ja. Dus dan heb je door dat je hogere wattages moet gaan trappen en merk je dat dat niet lukt / dat je dat niet kunt volhouden.quote:Op maandag 2 november 2020 15:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
heeft Roglic de tijd van Tadej Pogačar doorgekregen tijdens zijn eigen Tour-tijdrit?
zo ja, dan heeft Roglic zich opgeblazen om Tourwinst niet kwijt te raken, waardoor hij dus een mindere tijdrit gereden heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |