abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 2 november 2020 @ 12:58:24 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_195999466
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dan moet Carthy wel echt gaan vliegen :o
Oh, mijn fout, ik zag met Carapaz in gedachten ipv Carthy :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 2 november 2020 @ 13:19:33 #102
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_195999784
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh, mijn fout, ik zag met Carapaz in gedachten ipv Carthy :+
Ook in het geval van Richard lijkt een halve minuut me te optimistisch.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_195999886
Carthy gaat een betere tijdrit rijden dan Carapaz.
pi_196000863
Wat wel meespeelt morgen, is of Roglic mentaal hersteld is van de Tour-tijdrit. Toen reed hij daadwerkelijk minder dan normaal, vooral op het laatst. Door het negatieve resultaat destijds kan dat effect nu ook groter zijn.
pi_196001579
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat wel meespeelt morgen, is of Roglic mentaal hersteld is van de Tour-tijdrit. Toen reed hij daadwerkelijk minder dan normaal, vooral op het laatst. Door het negatieve resultaat destijds kan dat effect nu ook groter zijn.
heeft Roglic de tijd van Tadej Pogačar doorgekregen tijdens zijn eigen Tour-tijdrit?
zo ja, dan heeft Roglic zich opgeblazen om Tourwinst niet kwijt te raken, waardoor hij dus een mindere tijdrit gereden heeft
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196002502
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

heeft Roglic de tijd van Tadej Pogačar doorgekregen tijdens zijn eigen Tour-tijdrit?
zo ja, dan heeft Roglic zich opgeblazen om Tourwinst niet kwijt te raken, waardoor hij dus een mindere tijdrit gereden heeft
Hij kreeg tussentijden te horen ja. Dus dan heb je door dat je hogere wattages moet gaan trappen en merk je dat dat niet lukt / dat je dat niet kunt volhouden.
pi_196002649
Maar zo slecht was de tijdrit van Roglic helemaal niet. Aan de voet was La Planche des Belles Filles had die de vierde tijd. Na Dumoulin, Pogacar en Cavanga. Het is meer dan Pogacar een absurd goede tijdrit heeft gereden. Uit de wattages is gebleken dat Roglic het in de laatste kilometer het min of meer bewust heeft laten lopen. Doet die dat niet dan finisht ie op het niveau van Dumoulin en Van Aert.

Dat niveau moet voldoende zijn op Carapaz en Carthy op minimaal een minuut te rijden.
pi_196002727
Ik denk dat Roglic in goede doen ongeveer halverwege tussen de tijden van Pogacar en Dumoulin was uitgekomen. Dan had hij (net) de Tour gewonnen. Dat 1 van de toptijdrijders uit het peloton zelfs met een toptijdrit nog niet in de buurt was gekomen van Pogacar, zegt vooral iets over die laatste ja :o
  Redactie Sport / Supervogel maandag 2 november 2020 @ 19:28:32 #109
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196006522
twitter

Lekker wisselen morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')