quote:Nee, veelgebruikte flauwe truc om de film spannend te houden: de kijker informatie achterhouden.
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:34 schreef eMAeRCe het volgende:
Btw ik was zeker niet de enige die al voorspelde dat die 'Einstein' een kogelvrij vest aan had of wel??
quote:Einstein had in het begin van de film GEEN kogelvrij vest aan en ging toen echt dood. Pas nadat Marty hem had gewaarschuwd in het verleden (dus de 2x dat hetzelfde plaatsvond) had ie een kogelvrij vest aan.
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:37 schreef K3 het volgende:[..]
Nee, veelgebruikte flauwe truc om de film spannend te houden: de kijker informatie achterhouden.
quote:Dat klopt dan toch niet? Want de tijd loopt door voor hem...
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:41 schreef SunChaser het volgende:[..]
Einstein had in het begin van de film GEEN kogelvrij vest aan en ging toen echt dood. Pas nadat Marty hem had gewaarschuwd in het verleden (dus de 2x dat hetzelfde plaatsvond) had ie een kogelvrij vest aan.
quote:Nee Sunchaser heeft gelijk. Hij leeft daar in een parallelle dimensie, en daar kon-ie gewaarschuwd worden (vanuit de jaren '50).
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:42 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Dat klopt dan toch niet? Want de tijd loopt door voor hem...
quote:Ik noem die uitvinder ff Einstein
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:47 schreef lolletje het volgende:
Einstein was toch die hond ?
quote:Precies, sinds marty hem waarschuwde in de jaren 50 wist DOC dat ie in 1984 een kogelvrij vest aan moest trekken.
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:43 schreef K3 het volgende:[..]
Nee Sunchaser heeft gelijk. Hij leeft daar in een parallelle dimensie, en daar kon-ie gewaarschuwd worden (vanuit de jaren '50).
quote:Ok.
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Precies, sinds marty hem waarschuwde in de jaren 50 wist DOC dat ie in 19845 een kogelvrij vest aan moest trekken.
Maar tijdens de film hoorde ik op sommige momenten kleine tik geluiden.
Daarna speelde ik de film af bij bepaalde scenes waar ik het hoorde met dolby digital, en toen hoorde ik het niet.
Licht het nu aan de dvd of aan de geluidsinstallatie (heb je dat vaker met dts)?
Bvd.
Alleen jammer dat de opnames met Eric Stoltz als Marty er niet opstaan.
quote:Heb hem nu zelf ook gekocht.
Op zaterdag 26 januari 2002 14:38 schreef SunChaser het volgende:
Dat jullie dat allemaal willen kopen. SBS6 zendt die films 4x per jaar uit.
quote:Doh
Op donderdag 27 november 2003 00:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Heb hem nu zelf ook gekocht.
Welke versie heb je? Ik moet nog op jacht naar de goeie R1 versie maarja. Who knows waar die te bestellen is?
quote:www.dvdboxoffice.com?
Op donderdag 27 november 2003 01:55 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Doh
Welke versie heb je? Ik moet nog op jacht naar de goeie R1 versie maarja. Who knows waar die te bestellen is?
quote:Heb jij een DVD gekocht
Op donderdag 27 november 2003 00:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Heb hem nu zelf ook gekocht.
quote:Ik heb er zelfs drie gekocht, ook nog Die Hard 1 en 2 S.E.
Op donderdag 27 november 2003 08:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Heb jij een DVD gekocht
quote:Staat er niet bij dat dit de reprint is. Alleen de arrival date Tuesday, December 17, 2002.
Op donderdag 27 november 2003 08:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
quote:Heb je al een profiel aangemaakt op DVDprofiler.com?
Op donderdag 27 november 2003 08:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik heb er zelfs drie gekocht, ook nog Die Hard 1 en 2 S.E.
quote:Hmmm.... Is het echt zoveel dat je mist?
Op vrijdag 12 december 2003 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
heeft iemand hier disk 2 & 3 al geruild? Ivm die omkaderingsfout.
Kan geen duidelijke verschillen vinden....
quote:
De laatste tijd is er enorm veel te doen over de verkeerde beelduitsnede (framing) van enkele scènes uit de tweede en derde film. Doordat het originele 35mm negatief wordt voorzien van matting om de 1.85:1 beeldverhouding te verkrijgen is het zaak dat deze framing uiterst zorgvuldig gebeurt. Het probleem lijkt zich gelukkig te beperken tot slechts enkele scènes en ook is het niet overal even storend. In de scène op screenshot 4 zie je wél duidelijk dat er een belangrijk gedeelte van het shot verloren is gegaan en dit is dan ook één van de meer kwalijke voorbeelden van deze foute framing. Universal Pictures Benelux is druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Een eerdere omruilactie in de VS en andere regio´s bleek geen succes, omdat dit keer de transfer te donker was. Wanneer de Nederlandse consument haar exemplaren van disk 2 en 3 kan omruilen is tot op heden nog niet bekend.
quote:
De actie is sinds 2 weken begonnen. Het betreft hier de trilogie box(zal ook bij de losse zijn denk ik) die is uitgebracht. Het is zo dat de 2de en 3de Disc niet goed geremastered zijn(heeft te maken met kadering). Stukken beeld vallen hierdoor weg.Er is zelf een inruilactie gaande, Universal heeft dit helaas wel stil gehouden. Maar als je je discs opstuurt krijg je nieuwe.
De persoon die verantwoordelijk is voor deze actie bij Universal BeNeLux:
Christine Slock
Sales Support Retail Benelux
Universal Pictures (Benelux) N.V.
Generaal de Wittelaan 17 bus 26
2800 Mechelen
Belgiumhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/845392
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |